זהבי, דאבור ואבו פאני בסגל הנבחרת לנורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד

שחקני נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר פרסם את רשימת המוזמנים למשחק הידידות ולשני המשחקים האחרונים של ליגת האומות: גם דגני, קנדיל, אבו חנא, לביא, סולומון, כהן ומנחם בפנים. סבע ואלמקייס בחוץ, גם רפאלוב

(גודל טקסט)

חלון הנבחרת האחרון לא היה חיובי במיוחד עבור נבחרת ישראל, שהפסידה לסקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו ונכנעה גם לצ'כיה, אך הוא הסתיים עם ה-2:3 הקסום על סלובקיה, בו ערן זהבי השלים שלושער אדיר בדקה ה-89 והחזיר את הכחולים-לבנים מפיגור שני שערים לניצחון.

כעת מחכים לנבחרת שלושה משחקים נוספים. בעוד חמישה ימים, ביום רביעי, חניכיו של וילי רוטנשטיינר יפגשו את נורבגיה בחוץ למשחק ידידות, ולאחר מכן יסיימו את שלב הבתים של ליגת האומות עם שני משחקים – ב-15 בנובמבר (ראשון הבא) מול צ'כיה בחוץ ושלושה ימים לאחר מכן מול סקוטלנד באצטדיון נתניה.

רוטנשטיינר זימן הבוקר (שישי) את הסגל שלו למשחקים הקרובים וכלל בתוכו את השחקנים הבכירים דוגמת ערן זהבי, מנור סולומון, מואנס דאבור וביברס נאתכו, וצעירים כמו ג'ואל אבו חנא ומוחמד אבו פאני. גם נטע לביא, יונתן כהן, מאור קנדיל, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, סאן מנחם ושון וייסמן בפנים. עילאי אלמקייס, דיא סבע וליאור רפאלוב מחוץ לסגל.

וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו, איתמר ניצן, אריאל הרוש.

הגנה: אלי דסה, מאור קנדיל, חאתם עבד אלחמיד, ג'ואל אבו חנא, ניר ביטון, אוראל דגני, איתן טיבי, שרן ייני, טאלב טוואטחה, סאן מנחם.

קישור: נטע לביא, דור פרץ, דן גלזר, ביברס נאתכו, מוחמד אבו פאני, אייל גולסה, מנור סולומון.

התקפה: ערן זהבי, מואנס דאבור, שון וייסמן, יונתן כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי