זהבי נפרד מייני, שפרש מהנבחרת: "זאת הדרך שתוביל אתכם לטורניר גדול"

שרן ייני | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

קפטן מכבי ת"א הודיע לאחר ה-0:1 על סקוטלנד על סיום דרכו במדים הלאומיים: "התרגשתי מאוד, תודה על היחס החם, יש כאן חבורה שמלווה אותי זמן רב". הכוכב נפרד בסטורי, חסון: "סמל ומופת לכולם"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה את הקמפיין בליגת האומות בטעם טוב עם ניצחון 0:1 על סקוטלנד משער של מנור סולומון. מעבר לכובש שער הניצחון, שהבקיע לראשונה במדי הנבחרת, היה מדובר גם בערב מרגש מיוחד עבור שרן ייני, קפטן מכבי תל אביב שהחליט עוד לפני המשחק שזו תהיה ההופעה האחרונה שלו במדים הלאומיים.

ייני זכה לאירוע פרידה צנוע בחדר ההלבשה לאחר המשחק בו נשא דברים יחד עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון. גם רעייתו שלי, שאר השחקנים כמובן וכן הצוות המקצועי וראשי ההתאחדות לכדורגל ציינו את האירוע. ערן זהבי העלה סטורי קצר וכתב: "פרישה נעימה אח שלי אתה תחסר לי מאוד".

צפו בשרן ייני נפרד מנבחרת ישראל

הראשון לדבר היה ייני שאמר: "לא חשבתי שכה אתרגש, אבל הנה זה קורה. תודה רבה על היחס החם ועל ההערכה, אני מרגיש את זה וזה לא מובן מאליו. יש כאן חבורה שמלווה אותי כבר הרבה שנים", אמר, ופנה לחבריו: "אתם קבוצה מדהימה של גברים – מחויבים, רציניים, עובדים קשה, אפס אגו, באימונים ובמשחקים. זאת הדרך שתוביל אתכם לטורניר גדול כמה שיותר מוקדם ואני מאחל לכם להגיע אליו בלעדיי ליהנות מהרגעים האלה. חלק מהרגעים הכי טובים בקריירה שלי היו בנבחרת, תמיד שמחתי להיות איתכם ותמיד נהנתי". במסיבת העיתונאים שערכה בוקר מכבי ת"א, ייני דיבר בהרחבה על הפרישה (ראו ידיעה נפרדת).

צפו באירוע הפרידה משרן ייני

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, הודה לשחקן על פועלו: "אתה סמל ודוגמה לכל ספורטאי ולכל כדורגלן.", אמר לו. " כל אחד מחברייך בנבחרת וכל מי שמכיר אותך – יודע שאתה הייצוג היפה של הכדורגלן הישראלי – מנהיג, רציני, מחויב ומלא שמחת חיים. אני מודה לך בשם ההתאחדות לכדורגל על התרומה הבלתי רגילה לנבחרת, על ההקרבה ועל המסירות ומאחל לך המשך קריירה טובה, הצלחה ובריאות. תודה בשם כולנו על כל השנים הטובות".

ייני רשם 32 הופעות במדי הנבחרת כשמשחקו הראשון היה במוקדמות מונדיאל 2014 נגד פורטוגל, משחק בו הוליכה הנבחרת 1:3 באצטדיון רמת גן ולבסוף סיימה ב-3:3. באותו ערב הציג יכולת מרשימה כששמר על כריסטיאנו רונאלדו. באותו קמפיין רשם שש הופעות. במשך שנתיים הוא נעדר מהסגל עד שנקרא שוב במהלך ההפסד לאלבניה בליגת האומות בספטמבר 2018.

שרן ייני ואלון חזן | באדיבות ההתאחדות לכדורגל
שרן ייני ומוחמד אבו פאני | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי