ייני הודיע על פרישה מנבחרת ישראל. סולומון: "רוצה שווילי יישאר"

קפטן מכבי תל אביב סיים את הקריירה הבינלאומית בניצחון מתוק על סקוטלנד. סולומון הצהיר לאחר שכבש את שער הבכורה: "רוצה שווילי יישאר"

(גודל טקסט)

שרן ייני כנראה ערך הערב (רביעי) את הופעתו האחרונה במדי נבחרת ישראל, ועשה את זה עם ניצחון מתוק על סקוטלנד. בירידה מכר הדשא בדקה ה-78, קפטן מכבי תל אביב שלח נשיקות וזכה למחיאות כפיים מהיציע, ובסיום המשחק חגג עם חבריו בחדר ההלבשה. ייני בן ה-33, ערך את הופעת הבכורה שלו ב-3:3 נגד נבחרת פורטוגל, כחלק מקמפיין מוקדמות המונדיאל ב-2013. לאחר מכן ערך 32 הופעות נוספות במדים הלאומיים, ורשם שני בישולים בניצחון 2:4 על הונדורס ובתיקו 1:1 עם סלובקיה.

צפו ברגע האחרון של שרן ייני בנבחרת ישראל

מנור סולומון העניק הערב 0:1 לנבחרת ישראל על סקוטלנד עם שער בכורה פנטסטי במדים הלאומיים ועזר לסיים את הקמפיין בטעם מתוק, במה שככל הנראה היה משחקו האחרון של וילי רוטנשטיינר כמאמן. כוכב שחטאר, שהחליף למספר 10 במשחק קודם מול צ'כיה, אמר לאחר המשחק: "המספר לא כל כך משנה. למה החלפתי? לא יודע, פשוט החלפתי. בשחטאר דונייצק אני 19. כאן הייתי 16 בהתחלה ואחר כך 11, עכשיו 10. המספר לא משנה, מה שהיה חשוב זה לסיים את הקמפיין עם ניצחון ולהישאר בדרג B. הוכחנו שאנחנו נבחרת טובה ששייכת לרמות האלה ואני מאוד שמח על השער שלי".

על המהלך האישי שהסתיים בשער: "כשאתה עם הכדור אתה לא בדיוק חושב ויודע מה הולך לקרות. עשיתי הטעייה וראיתי שהוא בא איתי, אז הפכתי צד ואני שמח שכבשתי כי זה היה שער חשוב. מקווה שזה יפתח לי את השערים בנבחרת".

על כך שהוא יירש את ערן זהבי בנבחרת: "זה לא מלחיץ אותי. כל שחקן רוצה להיות שחקן משמעותי בנבחרת, שידברו עליו שהוא צריך להנהיג ולקחת על עצמו. אני רגיל לכך מגיל קטן במכבי פתח תקווה, רוצה להמשיך ולהשתפר בשחטאר וכמובן להיות טוב בנבחרת".

כיצד הנבחרת שומרת על מומנטום החל מרגע זה: "מאז שווילי מונה למאמן ראשי, בכל משחק שיחקנו טוב. היו 30-40 דקות שנבחרות אחרות היו עדיפות עלינו, אבל פגשנו נבחרות חזקות ולכולן הסתכלנו בלבן של העיניים ויכולנו לנצח. יש תהליך נכון בנבחרת, גם אם בתקשורת לא רואים את זה, ואנחנו השחקנים חושבים, ובעיקר הוותיקים, שזה תהליך מטורף ומחכים להגיע לנבחרת – משהו טוב מתבשל פה ואני מאוד אוהב את הדרך פה. אני חד משמעית רוצה שווילי יישאר".

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי