רוטנשטיינר ישוחח עם חברי ועדת האיתור, הנטייה היא להשאירו

למרות שבמשך שבועות נראה היה שהאוסטרי יסיים את דרכו בהתאחדות, מחר הוא יתייצב עם יחד עם היו"ר אורן חסון לשיחה שתעסוק בעתיד הנבחרות הצעירות. בהמשך יבהיר את העדפתו אם להמשיך כמאמן או כמנהל טכני

(גודל טקסט)

האם וילי רוטנשטיינר ימשיך כמאמן נבחרת ישראל? לאחר שסיים את קמפיין ליגת האומות עם ניצחון על סקוטלנד והנבחרת נשארה בדרג ב', מחר (שני) תתכנס ועדת האיתור לראשונה מזה תקופה ארוכה, לשיחה אליה הוזמן גם וילי רוטנשטיינר ובה ינכח גם היו"ר אורן חסון.

בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי החלטה באשר לעתיד רוטנשטיינר תתקבל תוך חודש, גם לאור העובדה שכבר בשבוע הבא, ב-7.12, תיערך הגרלת מוקדמות מונדיאל 2024 ושלושת המשחקים הראשונים ייערכו כבר בחודש מרץ, אולם מחר לא יהיה עיסוק בעתידו של האוסטרי.

ועדת האיתור, הכוללת את אלי אוחנה, שינו זוארץ ואלי כהן (השריף), תתכנס מחר כדי לדון בעיקר בצוותים המקצועיים הבאים של בנבחרות הצעירות, מגיל 21 ועד הנערים, אולם זו גם תהיה הזדמנות לדון עם רוטנשטיינר על הקמפיין האחרון וההפסד לסקוטלנד בפלייאוף היורו בדו קרב פנדלים.

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

למרות שהדיון מחר לא יעסוק בעתידו של רוטנשטיינר, בוועדת האיתור הנטייה היא להמליץ על הישארותו כמאמן הלאומי, למרות ששבועות ארוכים בהם נראה היה שיסיים את דרכו וזאת גם בשל תמיכת שחקני הנבחרת. בימים הקרובים צפוי רוטנשטיינר לשוחח ביחידות עם חסון, אז גם האוסטרי יביע את דעתו על עתידו בישראל, העדפתו אם להמשיך כמאמן או כנהל טכני ויעביר דו"ח מפורט על תקופתו כמאמן הראשי.

בסביבת רוטנשטיינר מספרים כי הוא מבחינתו ימשיך בהתאחדות לכדורגל ואין לו העדפה אם להמשיך כמאמן הנבחרת או לשוב לתפקיד המנהל הטכני. לרוטנשטיינר גם קיימת האפשרות לעזוב בסוף חודש דצמבר תמורת פיצוי של כ-700 אלף שקל, אך הוא מבחינתו רוצה להישאר בהתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי