שוב על הפרק: סיני מועמד מוביל להתמנות למנהל הטכני של הנבחרות

משה סיני | אודי ציטיאט

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני חצי שנה: בוועדת האיתור תומכים בכוכב העבר, שסיום דרכו בהפועל ת"א בהחלט עשוי לסלול את דרכו בחזרה להתאחדות. רוטנשטיינר עשוי לעבוד לצדו, אך יתמקד באימון הנבחרת הבוגרת

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תגלה הערב (שני, 19:00) מי יהיו יריבותיה במוקדמות מונדיאל 2022 שייערך בקטאר, קמפיין שייצא לדרך בחודש מרץ הקרוב, אבל עוד קודם לכן רוצים בהתאחדות לכדורגל להכריז סופית על זהות המאמן הלאומי.

הבוקר (שני) חברי ועדת האיתור הגיעו להתאחדות לכדורגל להתכנסות נוספת, בסיומה לא מן הנמנע שיושג סיכום סופי על מינויו של וילי רוטנשטיינר. האוסטרי, שהוביל את הנבחרת במשחקים האחרונים, זוכה לרוב בקרב חברי הוועדה ונראה כי יזכה להוביל את ישראל בקמפיין הבא – אולם בתנאי שלא ישמש כמנהל הטכני.

מה שעשוי להוביל לתפנית בעלילה הוא הזימון לשימוע לפני פיטורים שקיבל הבוקר משה סיני מהפועל תל אביב – שם למעשה הוא סיים את דרכו. נציג הבעלים של האדומים כבר לפני כחצי שנה היה מועמד בכיר להגיע לנבחרות ישראל כמנהל טכני, כפי שחשפנו בספורט1, אלא שאז נראה היה שהוא עשוי להגיע לתפקיד יחד עם ניר קלינגר כאשר בהתאחדות חיפשו מחליף לאנדי הרצוג. המאמן צפוי להמשיך בשורות האדומים, אולם בהתאחדות כעת שוקלים למנות את סיני כמנהל טכני, אפשרות שבחודש האחרון דיווחנו שהיא שוב עלתה על הפרק וכעת מתחזקת.

משה סיני | לירון מולדובן

ועדת האיתור כאמור מתנגדת לאפשר לרוטנשטיינר להמשיך כמנהל טכני במקביל לעבודתו כמאמן לאומי, אלא שאם יגיע אכן יתמנה לתפקיד אז קיימת האפשרות שהאוסטרי יסייע לו, אך יובהר לו כי מעל הכל עליו יהיה להתמקד בנבחרת הבוגרת ולאפשר לסיני להוביל את הנבחרות הצעירות.

משה סיני, מגדולי השחקנים בתולדות ישראל שגם שימש כקפטן הנבחרת ובעברו גם אימן את הנבחרת הצעירה, בין השאר עונה על דרישות ההתאחדות לכדורגל למנות לתפקיד שחקן עבר בכיר ואחד ששמו מוכר, כפי שנהוג במדינות רבות שם המנהל הטכני הוא שחקן עבר בכיר. יש לציין שגם יוסי בניון הומלץ על ידי גורמים שונים ותיבחן מועמדותו לתפקיד.

יוסי בניון
בניון. יש גם מי שהעלה את שמו כמנהל טכני אפשרי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי