בכיר בהתאחדות לכדורגל: "בוחנים את מועמדותו של קלינגר"

בכיר בהתאחדות לכדורגל: "בוחנים את מועמדותו של קלינגר" |

לספורט1 נודע שההעדפה היא למנות לתפקיד את אחד הישראלים הבכירים ומאמן הפועל ת"א, בעברו קפטן הנבחרת, עשוי להתמנות יחד עם משה סיני. וגם: על עתידו של רוטנשטיינר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אנשי ההתאחדות לכדורגל ושחקני נבחרת ישראל עדיין לא יודעים מתי ייערך פלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד, שכידוע אמור היה להתקיים בחודש מרץ ונדחה למועד לא ידוע בעקבות מגפת הקורונה, אבל במסדרונות ההתאחדות נעשים מאמצים כבירים כדי להגיע מוכנים ככל שניתן לחצי הגמר היוקרתי ופועלים כדי לפתור מוקדם ככל האפשר את סוגיית הצוות המקצועי שיוביל את הנבחרת.

בשבוע שעבר פרסמנו כי בהתאחדות לכדורגל ייפגשו בקרוב עם וילי רוטנשטיינר, שנמצא בישראל וצפה אתמול בחצי גמר גביע המדינה בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקווה, כדי להכריע אם יישאר בתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, אך מסתבר כי גם אם ימשיך בחוזה חדש, ייתכן מאוד שיילקחו ממנו הסמכויות בכל הקשור לנבחרת הבוגרת.

בהתאחדות מספרים כי גם אם האוסטרי יישאר כמנהל הטכני של נבחרות ישראל, לא מן הנמנע שהוא לא יהיה אמון על ניהול הנבחרת הבוגרת, אלא יעבוד עם הנבחרות הצעירות יותר ויתווה דרך לשחקני העתיד. כך גם אמורה להיסלל הדרך למינוי מאמן ישראלי לנבחרת הלאומית, מהלך שגורמים בהתאחדות לכדורגל דוחפים אליו בתקופה האחרונה.


רוטנשטיינר צופה בחצי גמר הגביע אמש (אודי ציטיאט)

זה לא סוד שברק בכר ויוסי אבוקסיס נחשבים לשני המועמדים הבולטים לאימון הנבחרת, אולם ייתכן שבכר יזכה להצעה ממכבי חיפה לעונה הבאה ואבוקסיס רק לפני מספר חודשים השתדרג למשרת המאמן בהפועל באר שבע וכעת לספורט1 נודע שאחד המועמדים המובילים לתפקיד מאמן הנבחרת הוא ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב ובעברו קפטן נבחרת ישראל.

"קלינגר בהחלט מאמן מוערך ומועמדותו נבחנת", אמר לספורט1 אמש אחד הגורמים הבכירים בהתאחדות לכדורגל וגם סיפר כי לא מן הנמנע שאם קלינגר יגיע מהפועל תל אביב, הוא יעשה את הדרך ממתחם חודורוב יחד עם משה סיני, שמשמש כיום כנציג הבעלים והמנהל המקצועי של האדומים. כפי שפרסמנו בעבר, לקלינגר היה סעיף שאם יעפיל לפלייאוף העליון חוזהו בהפועל תל אביב יוארך באופן אוטומטי בעונה נוספת, אך ההערכה היא כי אם יפנו אליו מההתאחדות לכדורגל, בהפועל תל אביב לא יעמדו בדרכו.


סיני וקלינגר. יחד בנבחרת ישראל בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי