"אלון חזן מיצה את מקומו כעוזר, בגלל זה הוא הלך לנבחרת הצעירה"

שלומי ברזל, דובר ההתאחדות, דיבר לקראת הרחבת הצוות המקצועי של רוטנשטיינר ברדיו 103FM: "מאמין שיגיע עוזר זר וישראלי, חזן רק השתדרג". מינוי מנהל טכני זר: "לא מבין את הביקורות"

(גודל טקסט)

לקראת מוקדמות מונדיאל 2022, מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר מעוניין להרחיב את הצוות המקצועי עם מינוי של שני עוזרים נוספים, מאמן הגנה ואף צפוי להגיע מנהל טכני זר שיעבוד לצדו. הערב (רביעי) יו"ר מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, התייחס לסוגיה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וגיבה את רצונו של המאמן האוסטרי.

המינוי הצפוי של שני עוזרי מאמן: "לאף אחד מאיתנו אין בעיה נגד זרים, אני מזכיר שגם כלפי וילי רוטנשטיינר היו טענות. יש מאמן והוא מרכיב את הכוורת המקצועית כמו שהוא חושב. אלון חזן מיצה את מקומו כעוזר ובגלל זה השתדרג והלך לנבחרת הצעירה, אני לא רוצה להתייחס לשום שם כרגע כי כלום לא סגור, אבל היה גם דיבורים להביא את טל בן חיים שיהיה מאמן הגנה. וגם היה מו"מ עם מועמדים ישראלים להצטרף ואף אחד מהם לא יהיה לצורך פלקט ואף אחד מהם לא יגרוף סכום שלא מגיע לו. לדעתי רוטנשטיינר צריך עוזר ולדעתי הוא שואף לשני עוזרים, אחד ישראלי ואחד אוסטרי. אני לא מבין מה הבעיה אם הנבחרת משתפרת".

שוב מגיע מנהל טכני זר: "אנחנו לא פוחדים להתחמש מאנשי מקצועי טובים. לא מבין על מה הביקורות אם אף אחד לא מכיר אותו. רוב השחקנים בנבחרת ישראל, לא פגשו מאמן ישראלי בין ארבע לחמש שנים, אז אני לא מבין מה הבעיה עם מאמן זר".

ווילי רוטנשטיינר | דני מרון

האם השיטה של הפריילנסרים מוכיחה את עצמה: "זה הוכיח את עצמו עם מאמן השוערים ומאמן הכושר עבד עם נבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל שנמצא כיום בפ.ס.וו איינדהובן. הם אנשים מאוד ראויים. האנליסט שלנו ורוטנשטיינר נמצאים כל שבוע בארבעה משחקי ליגה ויש אפשרות לעקוב אחרי כל ליגיונר דרך התוכנות שלנו".

למה לא לתת למאמן השוערים להעביר אימונים עם הנוער: "כי יכול להיות שבמתכונת החיים שלו לא מתאים לו להיות בישראל, כמו רוטנשטיינר ואנדי הרצוג ואני מזכיר לכם שזה אחד הדברים הקשו על הרצוג להישאר בישראל. אין לנו הרבה כסף, אחרת הם היו מגיעים מאמנים למשרה מלאה".

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי