זהבי ונאתכו חטפו: "הייתי מכין להם חולצה ממוסגרת לפני הקמפיין"

אחרי ה-1:1 נגד סקוטלנד, הקפטן והחלוץ ספגו ביקורת חריפה: "אין סיבה ששחקן בנבחרת יהיה מעל גיל 30". גם רוטנשטיינר תחת מתקפה: "הוא לא יודע לנהל משחק. איפה חזיזה ולמה מנור הפך למגן?"

(גודל טקסט)

אדישות מהולה באכזבה. כך הגיבו ראשי ההתאחדות לכדורגל שצפו אתמול (ראשון) בתיקו 1:1 של נבחרת ישראל נגד נבחרת סקוטלנד באצטדיון בלומפילד. היו"ר אורן חסון נשמע רוטן כשלבלם עופרי ארד התכווץ שריר התאומים והמאמן, וילי רוטנשטיינר כבר ניצל את כל פעימות החילופים שלו – לא הייתה לו פעימה נוספת על אף שביצע רק שלושה חילופים (אחד בכל פעם).

בסביבתו של חסון נשמעו אתמול אדישים למצב: "לא היו ציפיות מלכתחילה, בטח לא לנצח, בטח כשערן זהבי ביכולת מחרידה. דנמרק תסיים ראשונה, אוסטריה שנייה ואנחנו ניאבק עם הסקוטים על המקום השלישי".

חבר הנהלה בכיר בהתאחדות לא חסך ביקורת מהמאמן ומכמה מהשחקנים: "הוא לא יודע לנהל משחק. אני במקומו הייתי בא ואומר לאורן: 'תן לי לבנות נבחרת ליורו 2024, אני אכין למאמן אחריי את הנבחרת למוקדמות היורו'. במקום זה הוא ממשיך באותה דרך, ולא משלב מספיק צעירים. הייתי מכין חולצה ממוסגרת לביברס נאתכו ולערו זהבי ונפרד עוד לפני הקמפיין. די, מספיק! חוץ משוער, אין סיבה שאף שחקן בנבחרת יהיה מעל גיל 30, בטח בקמפיין הזה שהוא חסר סיכוי".

נאתכו | ברני ארדוב

חבר הנהלה אחר המקורב ליו"ר היה יותר בוטה וכינה את זהבי בשם "ההוא" ולא חסך ביקורת: "זה היה המשחק הכי גרוע של ההוא בנבחרת, בכל הקמפיינים גם יחד. מה, הוא לבד? זו הייתה שגיאה להחליף את שון וייסמן ובכלל, איפה דולב חזיזה ולמה המאמן הוריד את מנור סולומון להיות מגן?".

המאמן רוטנשטיינר מחכה עדיין לסטטוס כשירות מהצוות הפיזיולוגי של הנבחרת בטרם יחליט על הסגל שייצא מחר למלודובה למשחק השלישי והאחרון בפגרת הנבחרות הזו. הנבחרת צפויה לשהות במלון שבו יש קזינו, וראשי המשלחת (היו"ר אורן חסון ואבי קאופמן) צפויים לחדד את הנהלים בפני אנשי המשלחת. גם החשש מהתחלואה הגבוהה במולדובה הביאה למצב שעד לפני יומיים עוד דובר על החלפת ביתיות, ולבסוף הושגו הערבויות המתאימות לקיום קפסולה סטרילית במהלך השהות במולדובה. 

"הוא לא יודע לנהל משחק". רוטנשטיינר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי