אוהדי מכבי ת"א הפסיקו את האימון. אכזבה מבלקמן וסושיץ'

דן מורי, ניק בלקמן
דן מורי, ניק בלקמן | דני מרון

הצהובים מאוכזבים מהשניים שלא מספקים את הסחורה, כשמי שזוכה למחמאות הוא אור דסה: "אולי התגלה כאן שחקן שיהיה כישרון גדול בשנים הבאות". כ-25 אוהדים הגיעו לאימון הבוקר בקריית שלום ושוחחו עם השחקנים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והמאמן ג'ורדי קרויף היו זקוקים לניצחון אתמול על בני יהודה 0:3 וליכולת של המחצית השנייה כדי לעורר תקוות ליציאה לדרך חדשה ולחשיבה שהמשבר שעובר על הקבוצה נמצא מאחור. רק 459 אוהדים הגיעו לאצטדיון בנתניה וכל אחד מהם יזכור את השם אור דסה, האח של אלי, שהוכיח שהולך ומתפתח כאן שחקן כדורגל עם עתיד מבטיח. המאמן ג'ורדי קרויף החמיא לשחקן הצעיר על יכולתו והוא אמור לתת לו הצעיר את חולצת ההרכב גם במשחק ליגת העל ביום ראשון נגד הפועל עכו.


אבי ריקן החמיא לכישרון הצעיר: "מחמאות לאור דסה על משחק פנטסטי מלא אנרגיות. לזה אני מתכוון כשאני מדבר על עבודה קשה.שחקן כמו אור זה ברכה והוא יכול לעזור עם עוד שחקנים צעירים שמתאמנים אצלנו, כי הסגל עכשיו דליל. אני אשמח לראות את אור ואלי דסה על המגרש יחד".


אור דסה. תגלית העונה של קרויף? (דני מרון)

"חסר לנו שחקן יצירתי שמשחק לעומק עם הפנים והכדור ומשלב נחישות ותשוקה לכדור שמדביקה שחקנים אחרים ורק שזה לא יהיה חד פעמי", הוסיף שחקן אחר. "לאור יש אופי חזק ואולי התגלה כאן שחקן שיהיה כישרון גדול בשנים הבאות ותגלית העונה של קרויף".

מכבי תל אביב מקווה להמשכיות וזקוקה לשש נקודות בשני משחקיה הבאים בליגה נגד הפועל עכו והפועל רעננה כדי לצאת עם אנרגיות חיוביות, כשבין שני המשחקים היא תפגוש ביום חמישי את אסטנה הקזחית בליגה האירופית, שהתחילה את המשבר של הצהובים כשדרסה אותם 0:4 בשבוע שעבר.

קרויף צריך את שש הנקודות לקראת היציאה לפגרת הנבחרות ולחשיבה על שינויים בחודש ינואר. "נכון לעכשיו, שני המאכזבים הגדולים הם טינו סושיץ' וניק בלקמן", אמר גורם בסביבת המועדון. "כשהסגל יתאזן והפצועים יחזרו לסגל הרחב, זאת לא תהיה הפתעה אם השניים לא יהיו כאן כבר בחלון ההעברות וכבר קרה בעבר ששחקנים הגיעו ועזבו באמצע העונה".


קרויף. יהיה לו על מה לחשוב בפגרה (דני מרון)

ג'ורדי קרויף אמר: "יש לנו סגל טוב עם פוטנציאל גדול ונמתין לראות מה יהיה הלאה, חסרה לנו יצירתיות בחלקים מסוימים על המגרש. אני רוצה לשפר את המשחק שלנו כדי שנהיה יותר דומיננטיים ודינמיים ולכן חשוב שננצח במשחקים הבאים ונישאר קרובים לצמרת. אור דסה היה ממושמע מבחינה טקטית ושיחק טוב מאוד ".

אבי ריקן הוסיף: "לא ציפינו ששלושה ימים אחרי אסטנה ניראה כך, ולכן צריך להביא מהבית מחוייבות כי תמיד עובדים קשה כשאנחנו משחקים בסגנון המשחק שלנו אנחנו יוזמים ופייבוריטים, אבל שוכחים להביא אגרסיביות. הקהל אומר את שלו וזה בסדר. צריך להיראות יותר טוב. לכולם יש חלק במה שקרה בשבוע האחרון ולכולם יהיה חלק בהצלחה בעתיד".

בגזרת הפצועים, אלי דסה לא צפוי לחזור לאימונים עד לאחר פגרת הנבחרות באמצע חודש נובמבר, חוסה רודריגס הגיע אתמול לצפות במשחק כשהוא נעזר בקביים ויהיה כשיר לאחר פגרת הנבחרות ואייל גולסה סיפר כי הוא חש יותר טוב וינסה להיות כשיר למשחק נגד הפועל רעננה. ארון שוינפלד לעומתם ישוב לאימונים מלאים בשבוע הבא. שרן ייני ודור מיכה שאותו לא רצו לסכן בחזרה מהירה, לא היו אתמול בסגל ויעמדו לרשות המאמן נגד הפועל עכו. אלירן עטר שהבטיח ערב המשחק כי ישוב לכבוש שערים זכה לברכות מחבריו אשר שביקשו ממנו לכבוש שערים גם במסגרת ליגת העל. 

לאימון הבוקר של הקבוצה בקריית שלום הגיעו כ-25 אוהדים, בתיאום עם הנהלת המועדון, כך מסרה מכבי תל אביב, שאף נכנסו לכר הדשא בהיעדר אבטחה וגרמו לעצירתו למספר דקות. ארבעה נציגים אף שוחחו עם השחקנים ולאחר מכן האימון חזר להתנהל כרגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי