פרץ, סבוריט ואצילי צפויים לפתוח בהרכב מכבי ת"א מול מכבי חיפה

ז'איר אמאדור, דור פרץ
ז'איר אמאדור, דור פרץ | אודי ציטיאט

מחזיקת גביע הטוטו תנסה לשמור על התואר מחר (רביעי ב-20:45) במשחק היוקרתי במושבה. הקשר יחזור למרכז המגרש, המגן יחליף את דוידזאדה, גם הקיצוני ישוב ל-11. ז'איר אמור לשחק, התלבטות לגבי שוינפלד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (רביע ב-20:45) את מכבי חיפה באצטדיון המושבה במסגרת גמר הגביע הטוטו ותנסה לזכות בתואר השלישי בחשיבותו בישראל בפעם השנייה ברציפות אחרי שאשתקד כזכור היא גברה על הפועל באר שבע 0:1.

הצהובים, שפתחו את ליגת העל עם עשר נקודות מארבעה משחקים ומוליכים את הטבלה בצוותא עם הפועל חדרה, יקוו להמשיך את את התקופה הטובה והערב, לאחר מסיבת העיתונאים, הם קיימו את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן מול הירוקים וסיימו את ההכנות.

אופיר דוידזאדה, שהוחלף במחצית מול מכבי נתניה בשל פגיעה בשריר הירך, קיים אימון קל בלבד לאחר שחש רגישות במקום ומי שככל הנראה יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו הוא אנריק סבוריט שנעדר בשני המשחקים האחרונים.

ל-11 של ולדימיר איביץ' יחזור דור פרץ, שלא פתח גם הוא בשני משחקי הליגה האחרונים. גם עומר אצילי, שבישל את שער הניצחון מול מכבי נתניה, אמור לקבל את הקרדיט מהמאמן, שעדיין מתלבט לגבי ארון שוינפלד. שחקן נוסף שצפוי לפתוח הוא הבלם ז'איר אמאדור.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני (שחר פיבן), אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר (אבי ריקן), דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר, איתי שכטר (ארון שוינפלד).


אמור לשוב להרכב מול מכבי חיפה. אנריק סבוריט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי