חדרה מחכה למכבי חיפה ות"א: "מקווים שיענו לבקשותינו"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

לאחר התוצאות הרעות בגביע הטוטו, אורי גוטמן ממשיך לחפש חיזוק משמעותי לסגל. מנשה זלקה ודידייה קוגבנייה ייעדרו מהמשחק נגד מכבי נתניה, אלון דרעי עשוי לפתוח בהרכב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה צברה רק נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו, אך עדיין אופטימיים לקראת ההמשך. במועדון אמנם לא מייחסים חשיבות רבה לתוצאות האחרונות, ואף נזכרים כי גם בעונה שעברה חדרה הפסידה בכל מחזורי גביע הטוטו, אך בהמשך הפתיעה בפתיחת העונה בליגה.

מחר (שלישי) קבוצתו של אורי גוטמן תארח את מכבי נתניה, ותחסר את הקפטן מנשה זלקה והרכש דידייה קוגבנייה שסובלים ממתיחה במפשעהאור העומס מתחילת העונה ולא ייקחו חלק בהתמודדות. הקשר שגיא דרור שהגיע מהפועל פתח תקווה צפוי לפתוח וגם שחקן מחלקת הנוער, אלון דרעי נמצא בתמונת ההרכב.

בנושא אחר, הקשר איילון אלימלך ביקש לעזוב את הקבוצה, למרות שכבר סיכם את תנאיו ואף קיבל הזדמנות במשחקים הראשונים מגוטמן, שהתנצל אתמול על התקרית שאירעה עם אוהדי הפועל כפ"ס. אלימלך מעוניין בדקות משחק רבות יותר ומבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית.

מנשה זלקה. הקפטן סובל ממתיחה ולא ישחק נגד מכבי נתניה (אודי ציטיאט)
מנשה זלקה. הקפטן סובל ממתיחה ולא ישחק נגד מכבי נתניה (אודי ציטיאט)

בחדרה עדיין לא סיימו לבנות את הסגל ועדיין מעוניינים לצרף מגן שמאלי וקשר עד סיום מועד ההעברות. בחדרה מקווים לראות את המגן יהב גורפינקל ואת הקשר מוחמד אבו פאני חוזרים לקדנציה נוספת באדום, אך מכבי חיפה הבהירה להם כי אין השאלות בשלב זה. בשל כך, בחדרה פנו לאחרונה למכבי תל אביב וביקשו לשאול את הקשר עדן קארצב והחלוץ איילון אלמוג. "אנחנו מקווים שגם מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב או לפחות אחד מהמועדונים ייענה לבקשות שלנו", אמרו במועדון.

הרכב משוער למשחק נגד מכבי נתניה: אוסטין אג'ידה, שגיב סולומון, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, חגי גולדנברג, אשרף רבאח, ג'ורג' פוצ'יבה, אלון דרעי, אליאל פרץ, שגיא דרור ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי