בהפועל חיפה מקווים לשחרר סופית את תמאש עוד היום

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | bola studio

הבלם טען כי העביר את כל הדרישות הכספיות, בקבוצה יבדקו זאת מול הבנק. במועדון ממתינים לתשובה של חדידה על עתידו. פרנסיסקו דה סילבה צפוי להיות בסגל במשחק מחר נגד חדרה בגביע הטוטו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל חדרה במטרה להשיג ניצחון נוסף שיעזור לקבוצה להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו אם עירוני קריית שמונה תמעד. במחזור האחרון, כזכור, סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 נגד הפועל כפר סבא. המאמן טרם החליט לגבי ההרכב שיפתח במשחק אך נראה שלא יהיו שינויים רבים. ההתלבטות העיקרית היא במרכז השדה בין גיא חדידה ולירן סרדל.

במועדון הבהירו לחדידה כי הם מעוניינים לשמוע את תשובתו בנוגע להצעה שקיבל מהפועל חדרה ועליה פורסם לראשונה בספורט1. בקבוצה אף סיפרו כי אם חדידה ירצה לעזוב, המועדון ידרוש דמי השאלה. מי שעשוי להיכלל מחר לראשונה בסגל הוא הקשר פרנסיסקו דה סילבה שהגיע לישראל בשבוע שעבר ועבר את הבדיקות הרפואיות.

סאגה נופסת שאותה מקווים לסיים בכרמל בהקדם האפשרית היא שחרורו הסופי של הבלם הרומני גבריאל תמאש עוד ביממה הקרובה. הבלם הודיע בסוף השבוע האחרון כי העביר את הכסף הדרוש הן כפיצוי למועדון והן לעורכי דינו שעזרו לו במשפט שנערך נגדו לאחר שנהג בשכרות. תמאש שעדיין לא קיבל את השחרור טרם שיחק ולו משחק אחד במדי קבוצתו החדשה אסטרה ג'ורג'יו. בקבוצה של חיים סילבס יבדקו את קבלת הכספים ואז יעבירו את טופס ההעברה. "אנחנו רוצים כבר לסיים עם הסאגה הזאת", אמרו בקבוצה מהכרמל.

1:1 בין כפ
גילי ורמוט. הפועל חיפה רוצה להגיע לחצי הגמר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי