לסקאנו לא בכושר ויעלה נגד כפ"ס מהספסל, אינברום ייעדר

אור אינברום
אור אינברום | לירון מולדובן‎

החלוץ הארגנטינאי מנסה להרשים את אביטן וצוותו, אולם הוא לא יפתח ביום שני בגביע הטוטו ומתוכנן להיכנס במחצית השנייה. הקשר חלה בשפעת ובהפועל ת"א חוששים שייעדר גם נגד נתניה במחזור הפתיחה. דגני מתאמן כרגיל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב התבשרה אמש (חמישי) כי משחקה הראשון בליגת העל ייערך רק בעוד 10 ימים, ושגם אם יאושר אצטדיון בלומפילד עד סוף השבוע הבא – משחקה הראשון בליגה לא יהיה זה שיחנוך את האצטדיון מפני שלכבוד תזכה בני יהודה. בכל אופן, במועדון ממתינים לאישור ביתם שעבר שיפוץ בשלוש השנים האחרונות ונערכים גם לאפשרות שיצטרכו לארח את מכבי נתניה במחזור הפתיחה באצטדיון המושבה.

במקביל נמשכות ההכנות למשחק האחרון לקראת פתיחת הליגה, נגד הפועל כפר סבא במסגרת משחקי הדירוג 13/14 בגביע הטוטו (יום שני, 20:30). מי שיזכה לדקות במהלך המשחק, במחצית השנייה ככל הנראה, הוא הארגנטינאי חואן לסקאנו שנחת השבוע למספר ימי התרשמות. לסקאנו התאמן גם הבוקר ולצוות המקצועי התברר כי בשלב זה החלוץ חסר כושר גופני למשחק מלא של 90 דקות והכוונה היא  לתת לו לשחק החל מהמחצית השנייה, בתקווה שירשים ויחתום על חוזה בהתאם לתנאיו הכספיים שכבר סוכמו מראש.

לעומת לסקאנו, מי שלא ישחק ביום שני הוא הקשר אור אינברום, שנעדר גם מהמפגש הקודם נגד סקציה נס ציונה בעקבות פציעה והיום עודכנו האדומים כי השחקן סובל משפעת שתמנע ממנו לשחק נגד הפועל כפר סבא והוא אף בספק למחזור הראשון נגד נתניה. גם הקשרים עמנואל בואטנג ורז כהן עדיין אינם כשירים ולאחר שלא שיחקו נגד נס ציונה, ייעדרו גם ביום שני. 

נכון לעכשיו הבלם אוראל דגני ממשיך להתאמן ולא הוגשה הצעה לרכוש אותו או להפעיל את סעיף השחרור שלו ממועדון באירופה או על ידי אחת מבין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.


דגני ואביטן. אין התקדמות בנוגע לבלם (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי