תורג'מן: "הפועל כפ"ס רוצה להגיע למקומות 6-8". בדארנה מועמד

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

מאמן הירוקים אמר לקראת משחק פתיחת גביע הטוטו נגד מכבי נתניה: "ייקח לנו עוד שבוע-שבועיים להשלים את בניית הסגל". חלוץ וינטרטור על הכוונת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תפתח מחר (שבת, 19:50) את משחקיה לעונה הקרובה במסגרת גביע הטוטו כשתפגוש את מכבי נתניה למשחק חוץ, כשבקבוצה של עמיר תורג'מן מאוד רוצים לפתוח ברגל ימין עונה שאותה הם מסמנים כעונת התקדמות.

"עדיין חסרים לנו כמה שחקנים, אבל אנחנו באים לנצח ולעשות את העבודה ולראות את הסגל מתגבש", אמר המאמן עמיר תורג'מן, "זה משחק רשמי טוב שאפשר לראות את הדרך של השחקנים. רוב העבודה בפגרה הייתה על הכושר הגופני וההתקדמות הקבוצתית והאישית. עשינו מחנה קצר שהיה לא רע בכלל. ברור ששחקנים צריכים להגיע מוכנים. אנחנו כן רוצים להגיע למקומות 6-8, אבל זה עדיין מוקדם. עוד לא הצלחנו להביא את כל השחקנים שרצינו להביא וזה ייקח שבוע-שבועיים. יש סגל טוב אבל נצטרך להלביש עליו עוד כמה שחקנים כדי לקפוץ קדימה".

בהמשך לדבריו של תורג'מן, לספורט1 נודע שאחד השמות שעלו לחיזוק ההתקפה הוא של מוחמד בדארנה, שלפני כשנה עבר יחד עם אנס מחמיר לווינטרטור מליגת המשנה השווייצרית.

מוחמד בדארנה, אדם קידן
מוחמד בדארנה, אדם קידן | יח"צ

גם הקשר בן רייכרט דיבר לקראת המשחק: "עשינו הכנה טובה מאוד. אמנם הסגל לא התגבש לגמרי, אבל אנחנו נרגשים להגיע למחזור הראשון של גביע הטוטו ולתחילת העונה. אני רוצה להגיע כמה שיותר רחוק בטבלה עם הפועל כפר סבא. הגעתי בינואר שעבר לפה, אני מרגיש בבית וכיף לי פה".

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, תורג'מן יחסר מחר את השוער איתמר ישראלי שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ועל כן מתן זלמנוביץ' יחליפו בשער. גם המגן מאור ג'רסי מתח קלות את שריר המפשעה ובספק למשחק.

חוליית ההגנה תישאר זהה לעונה שעברה, כאשר בקישור האחורי יוצב ג'ורג' פוצ'יבה כשהתלבטות קיימת בין טריקו גטהון לעומר ברהמי. קיזיטו, אמאדו סוקונה ובן חיון הצעיר צפויים להרכיב את חוליית ההתקפה של המאמן, שביצע לא מעט שינויים במהלך האימון המסכם. יהב אפריאט, שחתם על חוזה חדש רק השבוע ולא הספיק להתאמן כמעט עם הקבוצה, לא צפוי להיות בסגל. הקפטן עומר פדידה יקבל מנוחה ולא צפוי לפתוח.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, טריקו גטהון (עומר ברהמי), בן רייכרט, קיזיטו, בן חיון ואמאדו סוקונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי