בקריית שמונה מרוצים: "בשקט נבנתה כאן קבוצה טובה"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

הקבוצה הצפונית תפתח את העונה במשחק הביתי מול מכבי חיפה ותציג את שחקני הרכש כמו לוסיו, רועי קהת ואדריאן רוצ'ט. זיו מורגן ומוחמד שכר הפצועים לא יעמדו לרשותו של קובי רפואה

(גודל טקסט)

קריית שמונה תפתח רשמית את עונת 2020/21 מחר (ראשון) במשחק הביתי נגד מכבי חיפה, כאשר הפעם ישנה אווירה שונה במועדון הצפוני. בניגוד לשנתיים האחרונות, בהן הבעלים איזי שרצקי הביא מספר רכש משמעותיים על מנת להתבסס בצמרת הגבוהה, הפעם הגיעו שחקנים צנועים יותר שלא היו בתוכניות של קבוצותיהם בדמותם של דור אלו, לוסיו ואופיר קהת ואדריאן רוצ'ט שחוזרים לקדנציה נוספת במועדון.

"בשקט נבנתה כאן קבוצה טובה שיכולה להיות אפילו טובה יותר, כי אנחנו רק במחצית הדרך", אמרו במועדון. עם זאת, בשונה מלא מעט קבוצות, כל שחקני קריית שמונה כבר עברו בבקרה התקציבית ויעמדו לרשותו של קובי רפואה החל ממשחק הפתיחה.

למעשה מאמן הקבוצה קובי רפואה מעוניין להתחזק בקשר ישראלי, כאשר המטרה המרכזית היא להשאיל לעונה נוספת את עדן קארצב ממכבי תל אביב. מעבר לכך, רפואה רוצה לצרף שני זרים במרכז ההגנה ובכנף. מי שלא יעמדו לרשותו של המאמן מחר הם המגן זיו מורגן והחלוץ מוחמד שכר הפצועים. כפי שפורסם כאן, האחרון זוכה להתעניינות בליגה הקפריסאית.

מוחמד שכר
מוחמד שכר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי