גרסיה נפצע. הערכה ראשונית: סובל ממתיחה וייעדר עד שבועיים

הרבה יותר מהתיקו נגד בני יהודה, בבית"ר ירושלים דואגים ממצבו של הקשר שיעבור מחר בדיקה נוספת. לוי: "להתמודד על אליפות? כשיהיה הזמן נדבר על המטרות. זו תקופה קשה לכולם, לא הייתה הכנה נורמלית לעונה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, מחזיקת גביע הטוטו, פתחה את העונה עם תיקו 0:0 מאכזב נגד בני יהודה. אולם, בקבוצה מהבירה דואגים יותר ממצבו של הקשר ליוואי גרסיה שנפצע שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף. לפי ההערכות ראשוניות הוא סובל ממתיחה וייעדר עשרה ימים עד שבועיים. הקשר יעבור מחר בדיקה ואמור לחזור עד למחזור הפתיחה של הליגה.

המאמן רוני לוי אמר לאחר המשחק: "רצינו לנצח גם היום, 0:0 זו תוצאה מאכזבת מאוד. רצינו לנצח אבל זה מה שיש. אני דואג הרבה יותר מהפציעה של ליוואי גרסיה, הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו, מקווה שזה לא משהו חמור. הסימנים הראשונים מראים שזה לא טוב".

המטרה היא להתמודד על אליפות? "אתם בתקשורת נהייתם הדוברים? כשיגיע הזמן לדבר על המטרות – נדבר. כרגע אנחנו עוד לא שם כדי לדבר על המטרות".

רוני לוי | אריאל שלום

ההכנות לעונה: "זו תקופה קשה מאוד, כל הסיטואציה, ותנאי הפתיחה לכולם, לא רק לנו, היו קשים – אין פגרה אמיתית, סובלים מקורונה, גם בהכנה רגילה לליגה אתה עושה 8-10 משחקי אימון והשנה היה לנו משחק וחצי. חלק מגביע הטוטו עבורנו זה נחשב כמשחקי הכנה. יהיה קשה אבל כפי שאני רואה את הסגל אני משוכנע שיש לנו קבוצה חזקה מאוד שתמשיך את מה שעשינו בעונה שעברה.

השחקנים החדשים: "זה תלוי לעתים ברישום השחקנים, אני מקווה שהם ישחקו כמה שיותר מהר. אני חושב שהם שחקנים איכותיים. גם אוראל דגני, גם דגני, גם אורן ביטון וגם האסלביינק, כולם שחקנים איכותיים שאני בטוח שיכולים לעזור לקבוצה, לשדרג אותנו ונוכל לקפוץ מדרגה".

המשחק הבא: "אנחנו יודעים שהפועל תל אביב מחכה לנו. אין לנו יותר מדי זמן לנוח, רק שלושה ימים וכבר להיות מוכנים למשחק הבא. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ונעשה את המקסימום כדי לנצח.

לסיום התייחס לעתידם של עידן ורד ושלומי אזולאי: "אני לא רוצה לוותר עליהם וגם בית"ר ירושלים לא רוצה, אני לא רואה סיבה למה לא ימשיכו".

אלישע לוי, מנגד, היה שבע רצון: "אני חושב שהמשחק היה שווה יותר מ-0:0, שתי הקבוצות רצו לנצח והגיעו למספיק הזדמנויות כדי לנצח. באופן כללי אני חושב שאני מרוצה מהאינטנסיביות, מהקליטה של כמה שחקנים חדשים שלנו, בעוד אחרים לא יכלו לשחק. היו הרבה דברים טובים.

עידן ורד | אריאל שלום

השלמת הסגל: "אולי עוד שחקן או שניים יגיעו אלינו, אני חושב שאנחנו רואים בסיס טוב ואנחנו עושים מאמצים גדולים מאוד שהקבוצה תהיה טובה יותר מהשנה שעברה, ואנחנו בדרך לכאן.

מוחמד גדיר ועמית זנטי שלא שיחקו: "גאדיר היה צריך להיכנס אם לא הפציעה של דניאל פלשר. זנטי עדיין לא הגיע להסכם עם ההנהלה.

על עומר ניראון הצעיר שפתח בין הקורות: "הוא היה בסדר גמור, נתן הופעה טובה, החברים שלו עוזרים לו. לקחנו החלטה מושכלת. יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים בקבוצה. הוא קיבל הזדמנות כי הוא מאוד מכושר".

אלישע לוי. יש עוד הרבה עבודה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי