בית"ר תיפגש עם איינבינדר. דגני לא ישותף מול הפועל ת"א?

הקשר לא ימשיך אם לא יקצץ. הבלם לא יכול לשחק כל עוד במועדון לא יעבירו את הקבוצה בבקרה. אופטימיות זהירה לגבי גרסיה, שעשוי להיעדר עד שבועיים. נמשך הקמפיין לצירוף אצילי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה אתמול (שבת) רשמית את עונת 2020/21 עם לא מעט חיסורים בסגל שלה: אורן ביטון ואוראל דגני, שחקני הרכש החדשים, ישבו בחוץ. את הקבוצה עזב גם מקס גרצ'קין וייתכן שעוד יעזבו אותה שחקנים נוספים בהמשך. כזכור, כבר ביום שישי רוני לוי קיבל החלטה על ההרכב שלו, כשאלירן עטר, תמיר עדי ואופיר קריאף פתחו ב-11, ואילו טל בן חיים, דן איינבינדר וליוואי גרסיה ישבו על הספסל.

החלוץ הפך לסיפור הגדול של המשחק. במועדון חששו מאוד שמדובר בקרע בשריר, אבל בצוות הרפואי שפכו מעט אופטימיות כשיעדכנו את משה חוגג שמדובר ככל הנראה במתיחה, מה שייאלץ אותו להיעדר כשבועיים. "זה סיפור שהיה יכול לשנות את כל התכניות הקיץ", אמר גורם בבית"ר. חוגג הבהיר כי הוא רוצה למכור את השחקן תמורת שלושה מיליון יורו. העובדה שמדובר בסכום גבוה, בטח בעידן הקורונה, בוודאי לא מקלה על בית"ר למצוא לו קבוצה. גרסיה כבר היה מיועד לעבור ל-MLS בארצות הברית, אבל טרם התקבלה הצעה מספיק גבוהה עבורו.

במועדון עדיין לא יודעים האם אוראל דגני יפגוש ביום שלישי לראשונה את חבריו לשעבר, בגלל הסחבת בעניין הערבויות. בית"ר נדרשת להעביר ערבויות של כחמישה מיליון שקלים ללא הזרים אנטואן קונטה ופרדי פלומיין והדבר לא מקל עליה. אחד השחקנים אמר: "גם אם ישחק, אנחנו שמחים בשביל דגני כי אין קהל. היריבות בין בית"ר להפועל מספיק חזקה. בכל מקרה יהיה לו קשה עם המשחק הזה, יש כאן רגישות ואולי עדיף שלא יעבור עד אז".

ליוואי גרסיה | אריאל שלום

דגני אמור לשמש העונה כמגן ימני רק במקרה בו לא יהיה מגן ימני אחר. חגי גולדנברג הוא אחד המועמדים להגיע לבירה במקום אנטואן קונטה, שבמועדון מקווים שיעזוב. לגבי פרדי פלומיין, החלוץ לא יהיה חלק מההכנה למשחק מול הפועל תל אביב וגם נגד מ.ס אשדוד, אבל אם לא יימכר, הוא יהיה כשיר לליגה. גם לאחר שיחזור, בבית"ר עדיין יצטרכו להגדיל ערבויות בגובה של מעל מיליון שקל עבורו. כפי שכבר פרסמנו, בבית"ר החליטו להשאיר אותו אם לא ימצא קבוצה לאחר שייצא מהבידוד. "לא נקבל כל הצעה ובטח שלא נשחרר אותו בחינם", הבהירו במועדון.

דן איינבינדר לא פתח אתמול בהרכב ובמועדון ייפגשו איתו במטרה להגיע להסדר. במקביל, אוהדי הקבוצה ממשיכים בקמפיין ברשתות החברתיות לצירוף עומר אצילי. כזכור, בסוף השבוע טען מקורב לאצילי ומיכה כי בית"ר שוקלת להחתים אותם בהמשך, זאת בניגוד להכחשות מצד גורמים במועדון.

דן איינבינדר
דן איינבינדר. מקורביו מעבירים ביקורת על המועדון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי