רשמית: רובי לבקוביץ' חתם בהפועל חדרה

במועדון סיימו את הסאגה מול ג'ראפי, שיחזור לאשדוד, והחתימו את שוער הונבד בעונה הקודמת: "מאושר לחזור לכדורגל הישראלי". סיסה צפוי לשחק בשבת, ירדן כהן צפוי לעזוב. שביעות רצון מהשחקנים החדשים והזרים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

זהו זה, סאגת השוער של הפועל חדרה תמה היום (רביעי) כשרובי לבקוביץ' חתם בקבוצה. כזכור, כפי שפרסמנו לראשונה, הסתמן שיואב ג'ראפי לא יהיה בסגל בסופו של דבר. למרות שהשוער חתם, הוא קיבל לאחר מספר ימים הודעה מבעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן כי חתימתו בחדרה לא חוקית, מכיוון שהפועל תל אביב לא עמדה בחוזהו והוא נדרש לשוב לעיר הנמל.

מעבר לכך, ג'ראפי כבר אתמול התבקש להגיע לאימוני אשדוד ולמרות מאמצים מצד סוכנו לאפשר את מעברו לחדרה, נראה כי באשדוד לא מתכוונים לוותר עליו. במהלך שעות הבוקר עוד ניסו בחדרה לערוך שיחה אחרונה עם ג'ראפי, אך במועדון כבר מצאו לו מחליף בדמותו של רובי לבקוביץ'.

האחרון שיחק בעונה האחרונה בהונבד ההונגרית והפך לשחקן חופשי בקיץ. השוער היה מועמד לחדרה עוד בקיץ וחתם כעת באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב. לאחר החתימה ולפני שערך את אימון הבכורה בקבוצה אמר לבקוביץ': "אני שמח לחתום במועדון כמו הפועל חדרה שתקע יתד בצורה יפה מאוד בליגת העל. אני מאושר לחזור לכדורגל הישראלי, אתן את כל כולי לקבוצה ומקווה שנצליח לעשות יחד עוד קפיצת מדרגה, ושגם בפן האישי אהנה ואביא את היכולות שלי לידי ביטוי".

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. יחליף את אוסטין אג'ידה? | דני מרון

במקביל, למרות שהפועל חדרה רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון בגביע הטוטו, במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת של שחקני הרכש החדשים, במיוחד לאחר שביצעה מהפכה בסגל וצירפה 18 שחקנים חדשים.

מי שזכו למיטב המחמאות הם השחקנים הזרים שהצטרפו לאימונים רק בימים האחרונים והרשימו את ראשי המועדון. "זה לא פשוט להגיע למדינה זרה ולהיכנס לבידוד של שבועיים ובכל זאת ראינו ניצוצות ונקווה לראות את השיפור בימים הקרובים", אמרו בחדרה.

זר נוסף שהגיע השבוע לישראל הוא החלוץ אודה אונריודה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. אונריודה נכנס לבידוד ביתי ויעמוד לרשותו של שרון מימר רק במשחקי הליגה. שחקן נוסף שטרם שיחק בגביע הטוטו הוא הבלם ג'ונתן סיסה שנעדר למשך חצי שנה בגלל פציעה ובחדרה מעדיפים שייכנס לכושר בהדרגתיות ומסתמן שהשחקן יקבל דקות ראשונות בשבת הקרובה נגד מכבי נתניה. ירדן כהן צפוי לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי