בכר: "מאוכזב מהגישה, היינו רכים. שועה עושה הכל כדי להצליח"

מאמן מכבי חיפה לא אהב את ההפסד 1:0 לסכנין: "לא באנו אגרסיביים, היו הרבה דברים לא טובים". שביט: "ההווה נחמד, אבל העתיד לוט בערפל"

(גודל טקסט)

כבר במשחקו השני במכבי חיפה, ברק בכר רשם הערב (רביעי) את הפסדו הראשון בתפקיד מאמן הירוקים, שקבוצתו נכנעו 1:0 לבני סכנין במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של גביע הטוטו. סגנית האלופה נראתה לא טוב, התקשתה לייצר מצבים, כשמנגד, העולה החדשה רשמה ניצחון שני ונמצאת עם המאזן הטוב במפעל – זאת למרות ששיחקה בהרכב צעיר ואלמוני במיוחד מכיוון שטרם עברה בבקרה התקציבית.

ברק בכר אמר בסיום ההפסד המאכזב: "בהחלט היה משחק לא טוב שלנו. מעבר לזה שלא ייצרנו מספיק מצבים, אני חושב שלא באנו מספיק אגרסיביים. זה לא משנה אם סכנין באה בהרכב שני או שלישי, כל עוד נבוא בגישה שהיינו אז זה לא משנה. היינו רכים אני מאוד מאוכזב מזה. אנחנו מנסים הרבה הרכבים ושיטות. מכל משחק יש לי מסקנות טובות ופחות טובות, והיום היו הרבה דברים לא טובים. ננסה לתקן את זה".

חיזוק עתידי: "מאוד קשה להביא זרים. שחקנים לא ממהרים לבוא ומעדיפים את איזור הנוחות שלהם. היו הרבה שחקנים שרצינו ולא הצלחנו להביא. אנחנו עובדים 24 שעות ביממה כדי להביא שחקנים שיכולים לעזור. יש פה בסיס טוב ונחזק אותו במקומות הנכונים. אנחנו רוצים להביא לפחות שניים שלושה שחקנים שישדרגו את הבסיס הקיים ואנחנו כל הזמן על זה".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

על ירדן שועה, שקיבל 90 דקות ונראה מחויך מאז כניסתו לתפקיד המאמן: "רק התחלנו. אנחנו אחרי שלושה שבועות של אימונים, הוא צריך להוכיח את עצמו. הוא מתאמן טוב ומשתדל. זה לא משנה כרגע אם הוא יותר טוב או פחות טוב במשחקים, כי הוא עושה הכל כדי להצליח. אני רואה רצון אצל כולם גם באימונים וגם במשחקים. בסופו של דבר כולם צריכים לעבוד מאוד קשה כדי להצליח".

המאמן המנצח, אלדד שביט, אמר: אני מבסוט ממה שראיתי היום. זה לא מובן מאליו. אי אפשר להסביר מה שעשינו פה היום מבחינת חומר השחקנים. זה היה תלכיד חדש לגמרי ומקומי. אנחנו ממשיכים הלאה. אני שמח שיש כאן חבר'ה שדופקים חזק על הדלת של ההרכב ויהיה פה פייט רציני. מי שטוב ישחק, מה יותר טוב מזה?"

"הניצחון לא אומר כלום, הליגה זו אופרה אחרת", המשיך המאמן. "עכשיו זה ניסויי כלים, גם שלנו וגם של הקבוצות היריבות. אני רוצה להתייחס להווה, ניצחנו שני משחקים ואנחנו צריכים לקחת את זה למקומות טובים. הצגנו איזשהו DNA שאני מנסה להנחיל פה. אני מקווה שנמשיך בצורה הזו".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

האם הוא חושב שהקבוצה יכולה להפתיע העונה בליגה: "ברגע שיהיה לי את הסגל במלואו תהיה לי אינדיקציה לגבי החוזקות שלנו. שוב אני אומר, זה גביע הטוטו. היו קבוצות שעשו מסעות מדהימים בגביע הטוטו בטרום העונה ואחר כך זה לא בא לידי ביטוי בליגה. ההווה הוא נחמד, העתיד כרגע לוט בערפל. כשיצורפו השחקנים שלנו, אראה אותם בפועל ואדע לחוש את הפוטנציאל".

היכולת המצוינת של אוסאמה חלאיילה: "הוא נתן משחק מעולה. הוא הטריד את ההגנה של מכבי חיפה בצורה בלתי רגילה. אני יודע מי זה אוסאמה, אני מעריך את הכישרון שלו. כל עוד הוא ימשיך ככה הוא יקבל את הקרדיט, זה הכל תלוי ברגליים שלו".

אוסאמה חלאילה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי