בחדרה מרוצים מלבקוביץ': "יכולים לישון בשקט בקשר לשוער"

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | הונבד האתר הרשמי

בקבוצה מהשרון החמיאו לאיש בין הקורות: "זה נכון שרצינו את ג'ראפי, אבל מצאנו מחליף לא פחות טוב". למרות שכבר התאמן, השוער החדש לא צפוי לערוך בכורה בשבת נגד נתניה, כאשר גוזלן עשוי לציין הופעה ראשונה ב-11

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה עברה סאגה גדולה בנושא השוער לעונה הקרובה. לאחר שכבר החתימה את יואב ג'ראפי מהפועל תל אביב לפני כשבועיים, העסקה לא יצאה לפועל בשל סירובו של ג'קי בן זקן והקבוצה מהשרון בסופו של דבר צירפה את רובי לבקוביץ' מהונבד ההונגרית.

לאחר עונה לא פשוטה בבודפשט, הכוללת בתוכה פציעה לא פשוטה שספג במשחקו הראשון, לבקוביץ' חזר לישראל וכבר הספיק להתאמן מספר פעמים עם קבוצתו חדשה. בחדרה החמיאו: "זה נכון שבהתחלה רצינו את ג'ראפי, אבל זה לא הסתדר ומצאנו תחליף לא פחות טוב בדמות לבקוביץ'. אין ספק שאנחנו הולכים לישון שקטים בכל הקשור לשוער".

מחר (שבת) תשחק חדרה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו נגד מכבי נתניה, כאשר לשרון מימר והשחקנים עדיין יש סיכוי לסיים ראשונים במסגרת בית ב' ולהעפיל לשלב הבא. לבקוביץ' לא צפוי לערוך בכורה בקבוצתו החדשה, כאשר מסתמן שעדי טבצ'ניק ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

שרון מימר | אודי ציטיאט

בחוליית ההגנה צפוי לפתוח הבלם ג'ונתן סיסה, שיחזור למגרשים לאחר כחצי שנה של פציעה. סיסה הוא עזר היחיד שנשאר בסגל מהעונה שעברה ומועדון מקווים שישחזר את כושרו הטוב מפתיחת העונה שעברה. החלוץ שובל גוזלן עתיד לרשום הופעת בכורה בהרכב קבוצתו החדשה. מימר צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב בכדי לאפשר חלוקת דקות לשחקנים בסגל ובעיקר לשחקנים הזרים שרובם כבר סיימו את תקופת הבידוד.

רודריגו בונגונגי לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה: "אנחנו מתחברים לאט לאט, ונכנסים לקצב טוב יותר. המשחק מחר עשוי להעניק לנו את המקום הראשון בבית, וכמובן שמאוד נשמח להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו. כמובן שברמה האישית מקווה לשחק כמה שיותר, להיכנס לכושר ולהתחבר לחברים שלי. אני מאוד מרוצה בחדרה ובטוח שתהיה לנו קבוצה טובה".

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, גלעד אברמוב (עומר לקאו), יאיא מלדג'ה, מקסים פלקושצנקו, גוסטבו מרמנטיני, ריף מסיקה, שובל גוזלן (אסי גומה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי