דרור: "לצערי לא רוצים אותי בכפ"ס, הוכחתי שאני מתאים לליגת העל"

אחרי ששוב כבש בגביע הטוטו, שחקן ההתקפה מכוון לקבוצה חדשה בליגה: "אני כרגע מתמקד בהיכן אשחק בשבוע הבא". תורג'מן הוסיף: "שמחים שהוא יודע לעשות את ההפרדה". מאמן מכבי פ"ת לוזון: "נהיה מוכנים לליגה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא נראית מוכנה בהחלט לקראת משחקי ליגת העל, לאחר שהשיגה הערב (שבת) ניצחון מרשים של 1:4 על מכבי פתח תקווה, שמצידה איבדה את הסיכוי להעפיל לגמר. למרות שהיה מדובר במשחק חסר חשיבות עבור הקבוצה מהשרון, בשביל שגיא דרור המפגש במושבה יכול להעניק לו חוזה בקבוצה חדשה בליגת העל. שחקן ההתקפה שקיבל הודעה מההנהלה כי אינו בתוכניות לעונה הקרובה, כבש במשחק שני ברציפות בגביע הטוטו ומי יודע? אולי כפ"ס תשנה את דעתה.

שגיא דרור אמר בסיום: "ראיתי את המשחק בין ברצלונה לבאיירן מינכן, אבל לא חשבתי שזה יסתיים ככה".

הופעה שנייה בהרכב, משחק שני בו הוא כובש: "הבקעתי בשני המשחקים, אבל לצערי המועדון לא רוצה אותי אז אני מקווה שבמשחקים האחרונים הוכחתי שאני מתאים ושאזכה לקבל הצעה מליגת העל. אני אמרתי שאני רוצה להישאר, אבל אי אפשר שזה יקרה בכוח. לצערי גם אחרי המשחקים האלה אני מבין שלא רוצים אותי פה, אבל אני שמח שהוכחתי והראיתי מה אני יודע ומה אני שווה. מקווה שאמשיך כך גם בקבוצה הבאה שלי".

היכן ירצה לשחק: "החלום זה להגיע לאחת הקבוצות הגדולות בישראל, אבל כרגע אני מתמקד בהיכן אשחק בשבוע הבא".

גם מאמנו עמיר תורג'מן דיבר לאחר המשחק: "דמיינתי שננצח, זה כן. זה היה משחק טוב שלנו, אבל כמו שלפני שבוע בדיוק הפסדנו 3:0 למכבי נתניה ולא נכנסנו לדיכאון, אז עכשיו לא ניכנס לאופוריה. זה בסך הכל גביע הטוטו ואלה משחקים שעושים בהם המון ניסויים, אבל כל הכבוד לשחקנים. אני רוצה שנלך ונשתפר ויש לנו עוד המון עבודה. אנחנו הולכים ומתקדמים, אבל חסרים לנו הרבה שחקנים וזה בסך הכל גביע הטוטו. גם היה לנו יותר קל אחרי שהם נותרו ב-10 שחקנים, אבל הרבה שחקנים נתנו חומר למחשבה. ידענו לתת את השלישי והרביעי, נביא שחקנים ואנחנו עם הפנים קדימה".

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

על שגיא דרור: "הכי חשוב זה שהוא יודע לעשות את ההפרדה (אחרי שהוא שוחרר) כי הרבה פעמים דברים לא מסתדרים בין מועדון לשחקן. הוא עשה משחקים טובים וגם כבש ובישל וכל הכבוד לו שהוא עשה את ההפרדה והזיז הצידה את רעשי הרקע. זה מה שאנחנו מצפים ממנו ומשאר השחקנים. במהלך השבוע נשב איתו ונדע לאן הדברים הולכים. לי יש סגל גדול ובסופו של דבר ההחלטה היא לא רק מקצועית, אנחנו רוצים להביא עוד שחקנים כדי ליצור תחרות חזקה על ההרכב".

מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון אמר מנגד: "אני חושב שכל אחד ואחד מהשחקנים נתן את כל כולו. זה בעצם המשחק השלישי שלנו וכבר אחרי 17 דקות היינו בעשרה שחקנים. גם כשהיריבה עלתה ל-1:4, המשכנו לשחק ולנסות להבקיע ולחזור – השחקנים לא ויתרו על המשחק".

"אני תמיד לוקח אחריות, אבל אני חושב שההרחקה בשלב כזה פגעה בנו אחרי שלושה משחקים בשבוע. היינו שווים יותר משער אחד במשחק, כפר סבא כבשה מרוב המצבים אליהם הגיעה וניצחה. אנחנו נשתפר".

אם פתח  תקווה מוכנה לליגת העל: "הקבוצה עדיין לא בסגל מלא, עדיין חסרים שחקנים. נשלים את הסגל ונהיה מוכנים לליגה".

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי