בכפ"ס מרוצים: "ניצחון שהוכיח שכולן שוות", שלום אדרי מתקרב

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

הירוקים רשמו ניצחון ראשון עם 1:4 משכנע על מכבי פ"ת. "כמו שאנחנו יכולים להיאבק בתחתית, אנחנו גם יכולים על כניסה לפלייאוף העליון" אמרו במועדון. אין התקדמות עם עומר דנינו, נעשתה פנייה לקשר בית"ר ירושלים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה נרשמה אמש (שבת) בהפועל כפר סבא לאחר ה-1:4 המשכנע על מכבי פתח תקווה, במה שהיה לניצחון הבכורה של הקבוצה מהשרון העונה. "הניצחון הזה הוכיח שבעונה הזאת, כולן פחות או יותר שוות, מלבד ארבע הגדולות" אמרו במועדון.

"כמו שאנחנו יכולים להיאבק בתחתית, אם הדברים יתחברו לנו, אנחנו גם יכולים להיאבק על כניסה לפלייאוף העליון". מי שזכו למחמאות, היו החלוץ קיזיטו שרשם צמד בכורה העונה, והקשר שגיא דרור שכפי שפרסמנו, במועדון מנסים להגיע עימו להבנות על שחרורו.

האחרון מכוון להישאר בליגת העל, אך מי שכבר סיכמה איתו את התנאים הכספיים לפני מספר שבועות ומאוד רוצה לראות אותו בשורותיה היא הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית.

בנושא הרכש, לאחר שתי פגישות חיוביות עם הבלם עומר דנינו, עדיין אין סיכום בין הצדדים, כשבשורות הירוקים מאמינים שהתפתחויות יתרחשו בימים הקרובים. בקבוצה של עמיר תורג'מן מאוד רוצים לראות את אקס מכבי פ"ת מצטרף לסגל.

לאחר רשימת שחקני הרכש שהצטרפו למועדון לאחרונה, לספורט1 נודע שבכפ"ס סימנו שחקן רכש נוסף: קשר בית"ר ירושלים אשתקד שלום אדרי, כשפנייה כבר נעשתה לנציגיו ובמהלך השבוע עשויות להיות התפתחויות בין הצדדים.

"אני שמח שניצחנו את המשחק. אני מודה ושמח על ההזדמנות שניתנה לי להוכיח" אמר בסיום טריקו גטהון, שבישל את השער הרביעי ורשם משחק מצוין. "אנחנו יודעים שכדי להתקדם הלאה, אני והקבוצה חייבים להמשיך ולעבוד ולשמור על צניעות ושקט".

טריקו גטהון
טריקו גטהון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי