זנטי תקוע, גאירה צפוי לעזוב את בני יהודה בהשאלה

הקשר המנודה לא צפוי לעבור לק"ש ונותר ללא הצעות, הגמבי אמור להאריך חוזה ולצאת לשנת השאלה כדי לפנות מקום לזר. שביעות רצון אחרי ה-0:3 על הפועל ת"א, זריהן: "רוצה להצליח ולפרוץ". וגם: התפתחויות עם דור ג'אן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בשעה טובה, בני יהודה רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה הראשון לעונת 2020/21, כשהשיגה 0:3 מרשים וחלק על הפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים של גביע הטוטו. הקבוצה התאוששה בצורה טובה מהתבוסה הכואבת 5:1 למ.ס אשדוד, הציגה יכולת משופרת בהרבה ויצאה מעודדת לקראת ההמשך.

"תהיה לנו קבוצה טובה העונה", הצהיר שחקן במועדון. "יש פה סגל טוב, נתחבר ונתחרה על הפלייאוף העליון". שי מזור ואמיר רוסתום חזרו מפציעות היישר אל ההרכב וערכו הופעות ראשונות העונה. הקשר והמגן השמאלי הראו כמה העומק הזה היה חסר בשני המשחקים הראשונים והיו טובים. גם יוסיף מוסא ורועי בן שמעון קיבלו מחמאות.

עיקר השבחים הגיעו לכיוונו של ניב זריהן, שערך משחק שני בקבוצה והיה מצוין. אלישע לוי פתח במערך של שלושה בלמים כשהשחקן שהגיע מהפועל באר שבע שיחק בחוד לצד בן שמעון, הרשים מאוד, רשם בישול נפלא לשער הראשון וסחט את האדום מרוי ברנס שהוביל לפנדל ולשער השני של הקבוצה. "זריהן מתאים לנו בדיוק", אמר גורם בבני יהודה.

שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט

זריהן גם אמר לאחר המשחק: "זו הרגשה טובה לנצח. כולם באו לעבוד ונתנו מעצמם. מה שחשוב זה לשמור על המשכיות. אני רוצה להצליח ולפרוץ כמה שיותר. הייתה לי תקופה של עליות וירידות ועכשיו באתי לתת את כל כולי".

דור ג'אן, שלא שותף במשחק האחרון מול אשדוד מכיוון שאמור לעזוב בקרוב, נכנס כמחליף בדקה ה-69 והיה נהדר. השחקן סידר שני מצבים נפלאים לפדרו קמפוס והוסיף שער גדול. כידוע, הוא מעורר עניין בפולין ובאוסטריה, וייתכן שזה היה שערו האחרון בקבוצה. תחילה במועדון דרשו סכום כסף עבורו, אך הדבר לא הסתדר ולבסוף ויתרו לו והתפשרו על עזיבה בחינם תמורת אחוזים ממכירה עתידית. 

מי שנמצא בבעיה הוא עמית זנטי. כבר תקופה ארוכה שהשחקן מתאמן בצד כ'מנודה' מכיוון שלא הגיע להסכם על קיצוץ מול המועדון, והוא רוצה לעזוב. הוא אמנם כיוון לחו"ל, אך ההצעה היחידה שהייתה לו הגיעה מהפועל קריית שמונה, וגם היא כעת ככל הנראה ירדה מהפרק והוא נותר 'תקוע' ללא הצעות לעת עתה.

דור ג'אן, ניב זריהן | אודי ציטיאט

כפי שפורסם בספורט1, ג'וף גאירה צפוי לעזוב את הקבוצה. החלוץ הצעיר אמור לחתום על הסכם לעונה נוספת ולאחר מכן לצאת להשאלה, זאת מתוך כוונה לפנות מקום של זר לשחקן התקפה נוסף, כשהגמבי מעורר עניין בליגה הלאומית ובמועדון לא מתכוונים להחזיק שישה זרים בסגל.

ומה בגזרת השוער? כפי שפרסמנו, בני יהודה פנתה ליואב ג'ראפי, אך במועדון לא מוכנים לשלם דמי העברה כרגע והעניין תקוע. בכל מקרה, עומר ניראון היה טוב אתמול והוסיף לעצמו נקודות זכות לקראת ההמשך. כמו כן, מלבד חלוץ זר, בקבוצה עדיין מחפשים מגן ובלם נוסף, כששי בן דוד ממשיך להיבחן. אחד היתרונות הבולטים בשחקן הוא שהוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי במידת הצורך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי