בקריית שמונה זועמים: "הדחייה השפיעה". לקס ויצחק מועמדים

במועדון טוענים כי למרות קשר רציף עם נציגי המנהלת לכל אורך השבוע והבטחות שהמפגש ייערך כמתוכנן חרף הידבקות שחקני סכנין בקורונה, המשחק יצא לדרך באיחור של חצי שעה: "זה ממש לא מתאים לשנת 2020"

(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל קריית שמונה בעקבות התנהלות מנהלת הליגה לפני המשחק אתמול מול בני סכנין, שיצא בסופו של דבר לדרך רק אחרי חצי שעה המתנה (ב-20:45 במקום ב-20:15).

במועדון סיפרו אמש כי מאז שנודע על הידבקות של שחקן בני סכנין בקורונה, היו אנשי המועדון בקשר רציף מול המנהלת שהסבירה כי המשחק יתקיים כמתוכנן – אולם הופתעו שרק דקות ספורות לפני המשחק החלו הבדיקות של אנשי המנהלת וכך נדחה המשחק. "זה ממש למתאים לשנת 2020. חששנו כי הדבר יקרה ודרשנו תשובות במשך כל השבוע, אבל לצערנו לא אמרו לנו כלום. אין ספק שזה השפיע על המשחק" אמרו במועדון.

מעבר לכך, במועדון גם הביעו אכזבה מהגישה של חלק מהשחקנים שלא השכילו לשמור על יתרון ונפרדו מהעולה החדשה ב-1:1 ביתי:"היינו רכים והיה נראה שסכנין רוצה הרבה יותר מאיתנו, זה חייב להשתנות כבר באימון הבא". השבוע תצא הקבוצה למחנה אימונים של מספר ימים בשפיים כדי לגבש עוד את הקבוצה הן מקצועית והן חברתית לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים.

לאור התוצאות האחרונות, בצוות המקצועי חושבים על חיזוק נוסף ובין המועמדים עלו השמות של קשר הפועל תל אביב ניר לקס ששוחרר לפני מספר שבועות וגם חלוץ מכבי חיפה גיל יצחק שאינו בתוכניות של הירוקים. בקריית שמונה גם בטוחים שיהיה שיפור שלאחר חזרתם של הפצועים, המגן זיו מורגן והחלוץ מוחמד שכר, וכן לקראת השתלבותו של החלוץ יוג'ין אנסה שנמצא עדיין בבידוד ויעמוד לרשותו של המאמן קובי רפואה רק במסגרת הליגה.

ניר לקס, אלירן עטר
ניר לקס, אלירן עטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי