מכבי חיפה הציעה לעוואד חוזה חדש ומשודרג לשנתיים, החלוץ סרב

בכרמל רצו לסיים את הסאגה במהרה ואחרי שלא שותף בדרבי, בכר יכריע מתי השחקן יחזור. בקבוצה מחכים למנדז'ק: "עד שזה לא חתום - זה לא נגמר". במועדון בוחנים בלמים נוספים מעבר לפלאניץ'. חרזי מונה למנהל האקדמיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה לאחר מחנה אימונים של שבועיים ושלושה משחקי גביע הטוטו ומחר (רביעי) יתחילו את ההכנות לקראת משחק הדירוג בשבת נגד הפועל באר שבע. במקביל, בצוות המקצועי של הירוקים ממשיכים לעבוד במרץ על צירוף שחקני רכש חדשים ומקווים להנחית כבר בימים הקרובים את הקשר ג'ורג' מנדז'ק כדי שיחתום בקבוצה.

במועדון סיפרו כי רוב התנאים סוכמו אך השחקן כבר הפתיע את אנשי המועדון כאשר לא פעם שינה את דרישותיו. "כל עוד זה לא חתום אז זה לא חתום", אמרו בחיפה. הרצון למהר ולצרף את מנדז'ק בא גם בעקבות העובדה שטרם נמצא בלם חדש לאחר שחרורו של האוסטרלי טרנט סיינסבורי. מנדז'ק שיחק בעונה האחרונה פעמים רבות כבלם בספרטה פראג וברק בכר מייעד לו תפקיד דומה גם העונה בכרמל במידת הצורך. 

במקביל, הירוקים הביעו עניין גם בבוגדן פלאניץ' ואף הגישו לו הצעה כספית גבוהה אך הבהירו כי עליו להשתחרר קודם מסטיאווה בוקרשט. לאחרונה דווח כי בעלי המועדון, ג'גי בקאלי, טען כי השחקן שייך לקבוצתו וכי ידרוש עליו 10 מיליון יורו ואילו פלאניץ מצדו פנה לפיפ"א כדי להפוך לשחקן חופשי. בכרמל אישרו כי ישנם בלמים נוספים שעל הפרק.

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק. במועדון מחכים שיחתום | דני מרון

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא החלוץ מוחמד עוואד. החלוץ מסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה ומסרב לחתום על חוזה חדש כאשר בדרבי אף הודח מהסגל, בדיוק מהסיבה הזו לטענת בכר. הירוקים ממשיכים לנסות למצוא פיתרון לסוגייה ואף הציעו לו חוזה חדש ומשודרג לשנתיים אך האחרון כאמור נחוש שלא לחתום על חוזה חדש. עוואד ממשיך להתאמן כרגיל וההחלטה לגבי חזרתו לסגל תהיה של בכר.

בתוך כך, אלון חרזי קיבל תפקיד חדש במועדון ומונה למנהל פרויקט האקדמיה של מכבי חיפה בכפר גלים. "שמח להמשיך ולתרום למועדון איתו אני מזוהה יותר מכל" אמר חרזי לאתר הרשמי. "זהו תפקיד מעניין ומאתגר בו אתן מניסיוני, כדי להפוך את השחקנים הצעירים והמוכשרים לטובים יותר ולתת מעטפת שתכין אותם לאתגרים שיעמדו בפניהם בעתיד".

אלון חרזי | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי