לחצים על עוואד: חתום על חוזה חדש במכבי חיפה וצא בהשאלה לחו"ל

בסביבת החלוץ, שדחה את הצעת הירוקים לשנתיים, חושבים שזו האפשרות הטובה ביותר. במועדון לא מתכוונים לוותר על הכספים המגיעים להם מעסקת דגני והבהירו להפועל ת"א: "נפנה לבוררות". לביא עשוי לחזור נגד ב"ש בשבת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפגוש בשבת הקרובה (19:00) את הפועל באר שבע במשחקי הדירוג של גביע הטוטו (המנצחת תסיים במקום החמישי), אבל הראש של הצוות המקצועי נמצא בעיקר במשחק בליגה האירופית בשבוע הבא נגד ז'לז'ניצ'אר סריאבו ביום חמישי הבא וכן וגם בפתיחת הליגה .

הרצון הברור בכרמל הוא לפתוח את העונה ברגל ימין. המאמן ברק בכר צפוי להעלות עם ההרכב החזק ביותר בשבת כהכנה ליום חמישי. עד מחר יחליט המאמן האם להחזיר לסגל את הקפטן נטע לביא שנעדר מהדרבי החיפאי בשל פציעה.

בינתיים, במועדון ממתינים ל-200 אלף דולר שמגיעים להם מצד בני סכנין על רכישת עטא ג'אבר כך לפי פסיקת הבורר, כאשר הסכום צפוי להגיע באופן מיידי. מעבר לכך, בחיפה גם דורשים מחצית מהכסף שקיבלה הפועל תל אביב על מכירתו של הקפטן אוראל דגני לבית"ר ירושלים. כזכור, הירוקים כבר שלחו מכתב רשמי לאדומים ואילו בהפועל ציינו כי החוזה נחתם עם העמותה הקודמת. הירוקים לא מתכוונים לוותר על כספם והבהירו: "מגיע לנו כסף על דגני. אם צריך, נפנה לבוררות".

שחקני מכבי חיפ | מאור אלקסלסי

ומה לגבי מוחמד עוואד? עתידו עדיין לא ברור. כזכור, החלוץ הודח מהסגל של הירוקים בדרבי כשהמאמן בכר הסביר זאת בכך שהחלוץ בוחן אופציות בחול. כפי שפרסמנו, הירוקים הציעו לאחרונה חוזה משודרג של שנתיים אך עוואד סירב. למרות זאת בסביבתו של החלוץ לוחצים עליו לחתום בכרמל על חוזה ארוך טווח ולצאת בהשאלה לחו"ל.

בנושא אחר, המועדון הודיע הבוקר (חמישי) על החתמתו של סונקו קאבה הגמבי בן ה-18 לקבוצת הנוער של המועדון. קאבה משחק בעמדת המגן הימני והיה במעקב של מחלקת הסקואטינג של מכבי חיפה זמן רב. איציק עובדיה, מנהל מחלקת הנוער של המועדון: "אני שמח על צירופו, בחודש מרץ איתרנו אותו. הוא יכול לשחק גם בכנף והותיר רושם חיובי הן מקצועית והן ברמה האישית, הוא השתלב חברתית בקבוצה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה"

סונקו קאבה | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי