בחיפה זעמו על מנדז'ק שדרש מענק, בכר: "מתרגש לפגוש את ב"ש"

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | Gettyimages

רגע לפני העלייה למטוס, הקשר ביקש בונוס בגובה 40 אלף יורו והמגעים עם הירוקים פוצצו, המאמן לקראת המשחק בשבת: "הכנה טובה לקראת אירופה". וגם: בלם חדש על הפרק, חלאיילה מתקרב ומה עם עוואד?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה כבר הייתה על סף החתמת שחקן זר ראשון הקיץ, אלא שהמגעים פוצצו רגע לפני העלייה למטוס, זאת לאחר שג'ורג' מנדז'ק העלה את דרישותיו הכספיות וגרם לכעס גדול בקרב אנשי המועדון. גורם המעורה בעסקה סיפר לספורט1 שהקשר דרש מענק חתימה בגובה 40 אלף יורו ובכרמל מיהרו להבהיר לקמרוני: "יש לנו מועמדים נוספים על הפרק, שחקנים לא פחות טובים". על פי אותו גורם, המגעים בין הצדדים כבר ידעו עליות ומורדות, כך שטרם ברור האם הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן, או שהעסקה ירדה סופית מהפרק.

כידוע, מכבי חיפה נחושה לחזק גם את עמדת הבלם, לאחר הפרידה מטרנט סיינסבורי האוסטרלי ששוחרר מהמועדון הירוק וחתם בשורות קורטרייק הבלגית. אחד המועמדים המועדפים על ידי המאמן ברק בכר הוא הסרבי בוגדן פלאניץ', שטרם החליט האם להיענות בחיוב להצעת הירוקים ובמקביל נמצא בתסבוכת חוזית מול קבוצתו הקודמת, סטיאווה בוקרשט הרומנית. בכרמל הבהירו לשחקן כי אם הוא לא יסדיר את ענייניו עד תחילת השבוע הבא, הם יעברו למועמד הבא ברשימה. שם נוסף שנמצא בפנקס של בכר הוא מרקו יבטוביץ' בן ה-27, ששיחק בעונה החולפת בקוניאספור הטורקית.

בוגדן פלאניץ' | האתר הרשמי

באשר למוחמד עוואד, עתידו עדיין לא ברור. החלוץ אמנם רוצה לצאת לאירופה, אך בסביבתו לוחצים עליו לחתום על חוזה חדש ואז לצאת להשאלה. "בשלב זה אין שום הצעה קונקרטית על מוחמד, כך שעדיף לו להבטיח חוזה ארוך טווח במועדון כמו מכבי חיפה ואז לצאת", אמרו מקורביו של השחקן. במקביל, נמשכות השיחות עם בני סכנין בנוגע לחלוץ אוסאמה חלאיילה, כשבמועדון מאמינים כי הצדדים יגיעו בקרוב לסיכום, בשל הבעיות הכלכליות של הקבוצה מהמגזר והרצון העז של השחקן להתקדם לקובצה בעלת שאיפות בצמרת.

ויש גם משחק. מחר (שבת ב-19:00) תתארח מכבי חיפה אצל הפועל באר שבע, האקסית של בכר, באצטדיון טדי, להתמודדות בה המנצחת תסיים את גביע הטוטו במקום החמישי. מבחינה מקצועית, הקפטן נטע לביא ימשיך להיעדר בשל פציעה, כשהמטרה היא לשמור על הקשר לקראת מוקדמות הליגה האירופית. מי שנמצא בספק הוא עאיד חבשי ורמי גרשון עשוי להחליפו. בחלק הקדמי, מאמן הירוקים מתלבט בין ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה וסתיו נחמני הצעיר.

בכר אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק בשבת הוא בעצם האחרון שלנו לפני המשחק באירופה, כך שמלבד הרצון לנצח ולהצליח בו. מדובר גם בהכנה חשובה והפועל באר שבע היא יריבה חזקה. כמובן שיש גם את הפן האישי, זה המפגש הראשון שלי עם מקום בו אימנתי לאורך חמש עונות, כך שישנה גם התרגשות".

אוסאמה חלאילה | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנטס מאבוקה, עאיד חבשי (רמי גרשון), עופרי ארד, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט, ירדן שועה (ניקיטה רוקאביצה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי