קונסטנטין לקראת נתניה: "צריכים להמשיך לשמור על שער נקי"

שי קונסטנטין | בית"ר ירושלים, רשמי

מגן בית"ר ירושלים התייחס למשחק על המקום השלישי בגביע הטוטו: "זו הכנה לאירופה ויש פה גם עניין כספי למועדון". רוני לוי: "יש דברים טובים, אבל גם הרבה דברים לשפר". איינבינדר ובן חיים מחוץ לסגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קיום המשחק נגד מכבי נתניה מחר (שבת) בסימן שאלה גדול בעקבות הידבקותם של יונס מלדה וכארם ג'אבר בווירוס הקורונה, אולם בינתיים, בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן למפגש בגביע הטוטו, שהמנצחת בו תסיים במקום השלישי ויהווה חזרה גנרלית לקראת המשחק מול טאוטה דורס האלבנית במוקדמות הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס למשחק ואמר לאתר הרשמי של בית"ר: "זה משחק רשמי שהוא תמיד מחייב. זה עוד משחק שמכין אותנו בנוסף לעונה בצורה טובה. אנחנו מתחילים עם משחק באירופה וההכנה הזאת תורמת לנו המון. נעשה את הכל כדי להמשיך בצורה רצינית ולנצח. סך הכל יש הרבה דברים טובים, יש לנו הרבה מה להשתפר ולחזק את עצמנו, אבל אלה תהליכים טבעיים, אם כי יש הרבה מה לשפר".

המגן שי קונסטנטין הוסיף: "בשבילנו זה סוג של משחק הכנה לפני המשחק באירופה וגם יש פה עניין של מיקום, ועל הדרך עניין כספי למועדון. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בלי שום קשר לאיזה מפעל זה". על התהליך המוזר של ההכנות: "אין ספק ההכנה השנה היא מוזרה. נחנו בזמן הקורונה חודש וחצי, והתאמנו בבית, אימונים לא רגילים, חזרנו לליגה בלי קהל ודברים התגלגלו, כמובן לא רק לנו אלא לכולם לא בצורה שרצינו. אבל אין תירוצים. עכשיו יש משחק, יש אירופה".

על כך שהירושלמים לא ספגו בשלושת המשחקים עד כה אמר קונסטנטין: "אנחנו מתייחסים לזה בצורה קבוצתית, קודם כל. אנחנו עובדים טקטית ואני חושב שרואים את זה על המגרש. לא ספגנו שלושה משחקים, לכל השחקנים יש חלק בזה – מהחלוץ עד השוער. אנחנו צריכים להמשיך לשמור על שער נקי".

חזרה גנרלית לאירופה | דני מרון

ככל הנראה, אלירן עטר ישוב להרכב ויפתח בחוד ההתקפה על חשבונו של עוזיאל פרדו. עידן ורד תורגל לפרקים באימונים, אך בקבוצה מתכוונים להעניק לו כמות דקות מוגבלת על מנת שיגיע רענן למשחק נגד טאוטה דורס. לירן רוטמן יפתח במקומו של חנן ממן, מתוך רצון לתרגל אותו לקראת המפגש עם האלבנים, בו ממן לא יוכל לקחת חלק בשל הרחקה. מעבר לדן איינבינדר (ראו ידיעה נפרדת), גם הבלם טל בן חיים לא ייכלל בסגל מסיבות אישית.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אורן ביטון, אוראל דגני, דיוגו ורדסקה, שי קונסטנטין, עלי מוחמד, תמיר עדי, עידן ורד, לירן רוטמן, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי