מיקי סירושטיין יחזור להרכב הפועל חיפה, לירן סרדל ייעדר

במועדון האדום מהכרמל מקווים להשיג ניצחון ראשון העונה מול הפועל חדרה לקראת משחקי הליגה. הבלם ישוב ל-11, הקשר לא ישותף בגלל פציעה. בן בסט ומלול קרובים לסיכום על הקיצוץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במהלך השבוע, המאמן חיים סילבס ערך אסיפה נוקבת עם השחקנים ודיבר עמם על הטעויות בחלק האחורי ובמיוחד בשער שספגה הקבוצה בדרבי מול מכבי חיפה. המאמן הדגיש את החשיבות להימנע מהפסד נוסף, כדי להתחיל את העונה בצורה חלקה ולהגיע במומנטום חיובי לקראת מחזור הפתיחה בסמי עופר מול בית"ר ירושלים.  

מבחינה מקצועית, מיקי סירושטיין יפתח במרכז ההגנה לצד עידו לוי כאשר גיא משפתי יזכה למנוחה. בקישור לירן סרדל ייעדר בגלל פציעה ורז שטיין יחזור לחלק ההתקפי ובעקבות כך סילבס יחזור למערך של 4-3-3.

במקביל בקבוצה מעוניינים לסיים בהקדם את נושא הקיצוץ ונראה כי המגן דור מלול והחלוץ עדן בן בסט קרובים לסיכום מול ראשי המועדון. האחרון כזכור, כבר קיבל הודעה בסילבס כי אינו בתוכניות המקצועיות אך נראה כי אם יסכים יקצץ, הנושא ייבדק מחדש.

דור מלול, עדן בן בסט
דור מלול, עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, עידו לוי, מיקי סירושטיין, רז נחמיאס, גל אראל, תומר אלטמן, סער פדידה, רז שטיין, נס זמיר, וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי