אומו מחוץ לסגל כפ"ס, דסה: "ההשתלבות שלי הייתה חלקה"

שחקני הפועל כפר סבא | הפועל כפ"ס, רשמי

הניגרי החל להתאמן באופן מלא עם חבריו, אך ימתין להופעת הבכורה ולא ישחק מול בני יהודה בראשון במשחקי הדירוג, כמו גם ישראלי, אפריאט וג'רסי. הקשר שהגיע מרעננה: "מרגיש כאילו אני כאן כמה שנים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ה-1:4 המשכנע בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה, הפועל כפר סבא תפגוש מחר (ראשון) את בני יהודה באצטדיון בלומפילד בקרב על המקום השביעי השביעי בגביע הטוטו. המשחק יהווה הכנה האחרונה לקראת הדבר האמיתי, הליגה, שתחל בשבת הבא במפגש ביתי מול הפועל תל אביב.

השוער הפצוע איתמר ישראלי ימשיך להיעדר, כשבמועדון ינסו להכשירו למחזור הפתיחה. גם יהב אפריאט ומאור ג'רסי שוב יחמיצו את ההתמודדות. הקשר הניגרי מייקל אומו, שהחל להתאמן באופן מלא עם חבריו לאחר שנאלץ להתאמן בנפרד בעקבות הנחיות משרד הבריאות, עדיין לא יהיה בסגל. מי שצפויים להשתלב עם עומר פדידה ואמדו סוקונה, אשר מתאוששים מפציעות.

"היה לנו שבוע אימונים טוב ואפילו הגברנו את הקצב אחרי ששיחקנו שלושה משחקים בשבוע אחד", אמר מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן. "שחקנים עבדו יפה מאוד ונכנסים לקצב. מאוד רוצים לנצח את המשחק מול בני יהודה ולסיים בטעם טוב את גביע הטוטו. עם זאת, הפנים גם לליגה. בשבוע הבא נעשה חידודים והכנות אחרונות ונדבר גם על הליגה".

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

סגל השחקנים: "מתגבש סגל טוב. הבאנו שחקנים שרצינו ושאנחנו חושבים שמשדרגים אותנו. הם יעזרו לנו ואנחנו נעזור להם. חובת ההוכחה היא עליהם ועלינו כקבוצה להראות את זה במגרש".

גם קשר הרכש אור דסה, דיבר לקראת המשחק: "ההשתלבות שלי בקבוצה הייתה חלקה. השחקנים קיבלו אותי בצורה הכי טבעית שיש כאילו אני כבר כמה עונות בקבוצה ונתנו לי להרגיש חלק מהם כבר על ההתחלה, מה גם שאני מכיר חלק מהשחקנים, כך שהיה לי די טבעי ונוח להתאקלם פה".

פתיחת הליגה המתקרבת: "התחושות לפני כל עונה חדשה שמגיעה, לפחות אצלי, הן התרגשות וציפייה. בסופו של דבר זאת העבודה שלנו, זאת הסיבה שאנחנו קמים בבוקר, עובדים קשה ומתאמנים חזק. הכל בשביל להגיע הכי מוכנים לליגה עם מטרות ושאיפות, בין אם קבוצתיות או אישיות".

אור דסה | הפועל כפר סבא, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי