נציגו של סלליך: "חיפה הורידה עליו גיליוטינה. הראו לו את הדרך החוצה"

סלליך חוגג עם שחקני ב"ש | דני מרון

אחרי שכבש ולא חגג מול האקסית, סוכנו של קשר הפועל באר שבע מספר כיצד נרקם המעבר לבירת הנגב. וגם: ההרכב ימשיך גם מול באטומי, נמשך הניסיון לצרף את מרסלו מלי

(גודל טקסט)

כך בדיוק חלם סינטיהו סלליך לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפועל באר שבע. לאורך כל החודש האחרון זכה קשר הפועל באר שבע להודעות חמות מאוהדי מכבי חיפה. הם רצו שיישאר בירוק, אבל סלליך הרגיש שבמועדון דוחקים אותו החוצה והחליט לחתום בבירת הנגב.

את השער אתמול הוא לא חגג. יש לו כבוד, אומרים בסביבתו, למועדון שבו הוא שיחק כמה שנים ובעיקר לבעלים יעקב שחר. חגיגה, הם אומרים, הייתה סוגרת סופית את הדלת עבורו גם מבחינת האוהדים וסלליך לא אוהב לסגור דלתות.

בסרטון: סלליך מנצח את מכבי חיפה

סלליך, כזכור, חתם על חוזה לעונה אחת בלבד בב"ש, במהלכו ירוויח כ-180 אלף דולר. הוא חתם לאחר שמכבי חיפה החליטה לא לממש את האופציה לעוד שנתיים. בסביבתו סיפרו אתמול כי חיפה הציעה לו כ-140 אלף דולר, אבל כולל בונוסים על נקודות, אך במקרה שהקבוצה תצבור פחות מ-70 נקודות, חלק מהבונוסים לא יתקבלו ושכרו ייפגע.

צ'רון שרי, סינטיהו סלליך | דני מרון

"חיפה הייתה אמורה לתת לו שדרוג בחוזה, ביחס לזה הוא הסכים להפחית 25 אחוז מהשכר שלו בעקבות המשבר", אמר נציגו של השחקן, דורון ישראלי לספורט1 הלילה. "בהצעה הזאת, רצו להראות לו את הדרך החוצה. בצורה שביצעו את הקיצוץ ובדרך שניהלו איתו משא ומתן עשו את זה. זה לא שהוא חיזר לכיוון של באר שבע קודם, הוא רצה להישאר בחיפה, אבל בדרך הזאת שבה הפילו עליו את הגיליוטינה של הקיצוץ, הוא הרגיש שמראים לו את הדרך לשם. ניהלו איתו משא ומתן אגרסיבי, בלי שום אופציה. לא היו מוכנים לזוז סנטימטר. 'סינטה' מסתכל קדימה, הייתה לו גם אופציה בחו"ל".

"מהתגובות שהוא קיבל, אני יכול לעשות פילוח: 80 אחוז הצטערו ובכו שהוא הלך, 20 אחוז אמרו שזו לא אבידה גדולה", סיכם ישראלי. "אלה שרצו שיישאר קיבלו את זה מאוד קשה, אבל גם הוא קיבל את זה קשה כי לא רצו אותו בחיפה. אנחנו מקווים שבאר שבע תתחבר. חיפה זו היסטוריה". השער אתמול, אגב, הכניס 480 אלף שקל למועדון. מעבר לעקיצה אתמול לירוקים ("הלכתי למועדון שהכי רצה אותי"), סלליך הוסיף הלילה: "זה היה משחק הכנה טוב עבורנו, התחברנו והתגבשנו. התוצאה עזרה לנו לבוא מוכנים לבאטומי".

גורם במכבי חיפה מסר בתגובה: "סלליך קיבל הצעה יפה, דומה לשל נטע לביא, אשכנזי וחזיזה שקיצצו בעקבות הקורונה. העניין לא היה כסף, אלא לשמור על שוויון בין חוזי השחקנים המובילים בקבוצה. הוא יכול היה להרוויח לא פחות במכבי חיפה, אבל בחר לעזוב מכיוון שמקצועית פחות בנו עליו".

סינטיהו סלליך | דני מרון

במועדון מרוצים מההשתלבות של דוד קלטינס, שנראה שהתגבר על הפציעה והוא צפוי לפתוח במשחק בחמישי מול באטומי, באצטדיון המושבה. בכלל, נראה כי ההרכב שפתח אתמול יפתח במשחק ללא שינויים. הקבוצה תקיים אימון מסכם ברביעי ואז גם תפרסם את הסגל, שלא צפוי להשתנות.

בעניין אחר: במועדון עדיין מנסים לצרף את מרסלו מלי, שעל מועמדותו פורסם בספורט1. הקשר הארגנטינאי ששייך לראסינג קלוב רוצה להגיע לישראל, אבל ממתין לסיכום בין המועדונים. "אנחנו מאוד רוצים אותו, יש כמה עניינים לסדר כדי שזה יקרה", אמרו במועדון. כזכור, הקשר עצמו כבר סיכם במועדון, אך טרם הושגו הבנות מול ראסינג.

דוד קלטינס, דולב חזיזה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי