שטקוס יערוך בכורה, קלינגר: "נדע מי בכושר טוב לקראת הליגה"

הפועל ת"א תפגוש את מכבי פ"ת במאבק על המקום התשיעי בגביע הטוטו ותקווה לתקן את הרושם מהתבוסה נגד בני יהודה. השוער ישחק לראשונה באדום, המאמן יבחר בהרכב החזק ביותר שלו. אבו עביד: "רוצים לחזור לנצח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לא מעט קשיים חוותה הפועל תל אביב במהלך ההכנה לעונה שבפתח. מחר (שני, 20:30) יפגשו האדומים את מכבי פתח תקווה לקרב די חסר חשיבות על המקום התשיעי בגביע הטוטו. מצד שני, הקבוצה של ניר קלינגר תשמח להגיע למחזור פתיחת הליגה ברגל ימין ואולי על הדרך אף לנקום בזו שהדיחה אותה בחצי גמר הגביע אשתקד. כזכור, האדומים פתחו עם ניצחו 0:1 על מ.ס אשדוד משער של עומרי אלטמן בפנדל אך מאז לא כבשו.

ארנסטס שטקוס, שהתאכזב עד עכשיו מכך שהקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית עד לשבוע האחרון, ירשום הופעת בכורה באדום ויפתח בין הקורות. קלינגר מתכנן לעלות את ההרכב החזק שלו כהכנה לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא וכמובן שלא היה מרוצה מהיכולת במהלך התבוסה 3:0 נגד בני יהודה. השוער השני רוי ברנס מורחק ומי שצפוי לשמש כשוער שני הוא עידו שרון.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "זה המשחק האחרון לפני הליגה. אנחנו בכושר מספיק טוב לקראת פתיחת הליגה והצבנו לעצמנו מטרה להיות מוכנים. המשחק מחר ייתן לנו אינדקצייה טובה מאוד מי בכושר וב'זון'. המשחק האחרון בגביע הטוטו הוא פלטפורמה טובה כדי לבחון את עצמנו".

ניר קלינגר. לא שקט בהפועל | דני מרון

איאד אבו עביד נוסיף: "אנחנו עובדים קשה כבר חמישה שבועות ומקווים להיראות טוב ולחזור לנצח במשחק ההכנה האחרון לפני הליגה. ניצחון ייתן לנו ביטחון ונעבוד קשה כדי להשיג אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי