קלינגר: "משחק חלש מאוד, אני מאוד מודאג"

מאמן הפועל ת"א לא רגוע אחרי ההפסד למכבי פ"ת במשחקי הדירוג: "נרפים בהתקפה, זה מטריד". גיא לוזון: "ננסה להישיר מבט למכבי ת"א". ינקו: "לא נוטר טינה להפועל ת"א"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שני) 4:1 בפנדלים למכבי פתח תקווה אחרי 0:0 בתום 90 דקות. זה היה אחד מהמשחקים החלשים שראינו מאז פתיחת עונת 2020/21, והיכולת קצת מדאיגה לקראת הליגה שמתחילה בשבת.

מאמן האדומים, ניר קלינגר, דיבר גלויות אחרי המשחק ואמר: "זה היה משחק חלש מאוד. אני לא מחפש סיבות מיוחדות וגם לא יכול לשים את האצבע למה המשחק היה חלש. אני מסתכל על הקבוצה שלי ואנחנו לא מייצרים מספיק מצבים ולא מספיק דינמיים. יש לי את המחשבות שלי ואני כמובן מחכה לשניים-שלושה שחקנים נוספים, שחלקם לא נמצאים עדיין בכושר ואני מקווה שיצטרפו גם עוד שחקן או שניים. נצטרך להשתפר, אני מאוד מודאג".

על כך שקבוצתו כבשה שער אחד בלבד עד כה: "זה מטריד. אני תמיד משתדל להגיד את האמת, והאמת היא שאנחנו די נרפים בחלק ההתקפי. אנחנו לא מספיק מצטרפים ולא מבצעים את תבניות ההתקפה שאנחנו מתרגלים ומתרגלים. זה כנראה עניין של ביטחון ויכולת, בעיקר מנטלית. בשלב הזה צריך להיות חזקים מנטלית. מבחינה מקצועית, בשלב כזה של העונה צריך להשתדל בשלב הזה לעשות דברים פשוטים. מצד אחד אני מודאג, אבל מצד שני אני יודע שגם רועי זיקרי יצטרף אלינו בקרוב וגם שחקן קישור שאני מקווה שיצטרף בקרוב ועוד בלם – ואז יהיה לנו יותר עומק. לבאן קוטאליה חלוץ טוב וייכנס לכושר. נצטרך לחדד אותו ואת עומרי אלטמן ושזיקרי יחזור".

עומרי אלטמן | דני מרון

"אני רואה שדברים הולכים קשה ואני מנסה כל מיני דברים", המשיך קלינגר. "ההכנה הייתה קצרה. פתחנו את העונה בשבועיים הראשונים רק עם 8 שחקנים. זאת האמת ואיתה אנחנו צריכים להתמודד, לא לתרץ. אנחנו צריכים ללכת למשחק הראשון בכל הכוח ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה מול הפועל כפר סבא בשבת. זה משחק קשה, אבל אנחנו יכולים לנצח. אם נתעשת ונעשה את הדברים נכון בימים שנשארו אז נעבור את המשחק הזה. לאחר מכן יש פגרה ואז יהיו לנו עוד שבועיים בהם ננסה להכניס את השחקנים שמיועדים להרכב לכושר".

המאמן המנצח, גיא לוזון: "היה משחק טוב שלנו. הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע. מבחינה הגנתית, היריבה כמעט לא הגיעה לשום מצב ממשי בזמן שאנחנו יזמנו ויצרנו. זה לא היה משחק טוב שלנו, חסרה הרגל המסיימת, אבל בסדר. משחקי ההכנה היו טובים מול קבוצות טובות, אבל אין קשר בין מה שקורה בגביע הטוטו לבין מה שקורה בליגה. זאת אופרה אחרת לגמרי, אבל אנחנו בכיוון הנכון".

"נעשה הכל כדי להגיע עם כמה שיותר שחקנים לרחבת היריבה בכל משחק ולתקוף עם כמה שיותר שחקנים בכל משחק", המשיך לוזון. "בשום משחק לא נבוא במטרה להסתגר ולחץ נקודה. תמיד נשאף לתקוף ולהבקיע, ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר. אני לא חושב שאנחנו צריכים לחשוב יותר מדי רחוק. אנחנו עדיין לא עם סגל מלא, חסרים לו עוד שני זרים לפחות בחלק הקדמי. הסגל שלנו עדיין לא מושלם, אננחו בתהליך של בנייה והתחלה של יסודות של קבוצה חדשה וטובה עם הבסיס של השנה שעברה. נצהיר על מטרות ברגע שהסגל יושלם, אבל נשאף בכל משחק לבוא ולקחת נקודות".

גיא לוזון | דני מרון

לקראת המפגש מול האלופה, מכבי תל אביב, במחזור הפתיחה: "מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה במדינה בשנתיים האחרונות וזה ברור לכולם, אבל נעשה הכל כדי להישיר לה מבט ולהביא נקודות".

שוער מכבי פ"ת, אריק ינקו, ששיחק מול האקסית שכזכור, ביטלה את החוזה שלו בעקבות 'כוח עליון': "אני שמח שבסוף ניצחנו. היה משחק קשה. היה קצת חם ושחקנים עבדו קשה. אני שמח בסוף הצלחתי לעזור לקבוצה לנצח, ועכשיו אנחנו עם הפנים לליגה".

"נקמה? אני לא מתעסק בדברים האלה", המשיך ינקו. "אני מקצוען ותמיד אעשה הכי טוב שאני יכול למען הקבוצה שלי, איפה שאני נמצא. אני לא מסתכל לעבר, רק קדימה ורק לטובת הקריירה שלי. האם נפגעתי מהפועל ת"א? ברור שהייתה סוג של פגיעה והייתי קצת מאוכזב, אבל זה טבעי בכדורגל. יש החלטות של צוות מקצועי והנהלה. קיבלתי את זה כמו שצריך ואני עכשיו שמח איפה שאני נמצא וטוב לי. אין לי שום טענה כלפי אף אחד, בסוף זו הקבוצה שלהם ושכל אחד יעשה מה שהוא מבין וזה הכל. אני לא סוגר שום דלת בחיים והכל פתוח תמיד. אני לא נוטר טינה לאף אחד".

אריק ינקו בטוח | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי