"תסתכלו על הסגל, לאן חשבתם שהפועל תגיע השנה?"

עומרי אלטמן | אריאל שלום

אחרי סאגת הבקרה, במועדון מוטרדים מהיכולת: "נראים רע, אם מישהו כאן חושב שנגיע לפלייאוף העליון, אנחנו בבעיה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב סיימו בשבוע האחרון את סאגת הבקרה התקציבית, שהעיבה כל הזמן על התחושות של השחקנים לקראת העתיד הלא ברור של המועדון. אבל אחרי שסיימו עם הסאגה, עושה רושם שהחבורה של ניר קלינגר רחוקה עדיין מהיכולת שאותה הציגה בעונה שעברה. הקבוצה הפסידה 50 אלף שקל בקרב על המקום התשיעי, אבל לקראת הבוררות עם ניסו אביטן והתביעות שבדרך, לא מדובר בסכום שיציל את המועדון.

"אנחנו נראים רע", אמרו שחקנים בקבוצה אמש. "תסתכלו על הסגל ותגידו לאן חשבתם שהפועל תגיע השנה". אחד השחקנים הוסיף: "אם לא נביא עוד שלושה או ארבעה שחקנים, נתמודד בתחתית. אם מישהו חושב שאפשר להגיע לפלייאוף העליון, כשלא ברור אם אלטמן נשאר, אנחנו באמת בבעיה".

נקודת האור מגיעה מכיוונו של ארנסטס שטקוס. שחקנים סיפרו כי הוא מקנה להם לא מעט ביטחון מאחור. השוער זעם מאוד על ההתנהלות כלפיו, בעקבות העובדה שלא עבר בבקרה. כעת, העידו שחקנים, הוא נראה רגוע יותר.

אחרי הפניה לרמזי ספורי, בהפועל תל אביב רוצים לסיים את סאגת החתמת הבלם. אדי גוטליב מועמד וגם אור זהבי עדיין על הפרק. הפועל לא מוכנה לשלם את שכרו, אבל מחכה שבית"ר תתגמש.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

בתוך כך, מי שעזב את המועדון הוא הבלם הצעיר טום אחי מרדכי (19), בוגר מחלקת הנוער, שעבר להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית בהשאלה לשנה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי