איינבינדר אישר: לא אמריא עם בית"ר ירושלים לאלבניה

הקבוצה מהבירה המריאה למשחק נגד טאוטה דורס, זהבי והקשר לא יצאו למשחק החוץ למרות היעדרות בן חיים ועדי, האחרון העלה פוסט באינסטגרם: "תקופה מאתגרת, משתדל לשמור על כל הערכים עליהם גדלתי וחונכתי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים המריאה היום (שלישי) למשחק באלבניה, כשהיא יודעת שלא תהיה מדורגת אם תעפיל לשלב הבא. הלילה הודיע המועדון כי כל שחקני הקבוצה נמצאו שליליים לקורונה, אבל שניים מהם לא ימריאו ואינם בתוכניות: דן איינבינדר ואור זהבי, להם הובהר כי עליהם למצוא קבוצה חדשה.

אחרי הביקורת שנמתחה על המועדון מכיוונו של איינבינדר והמגננה לה זכה הקפטן מחבריו לחדר ההלבשה, בסביבתו של זהבי קיבלו את ההחלטה בהפתעה. "הוא ידע שלא רוצים אותו, אבל גם כשטל (בן חיים) לא נוסע הוא בחוץ?".

"כנראה שמבחינת המועדון הסיפור הסתיים. אני מזכיר לחוגג שיש לו חוזה, וחוזה יפה", אמר אחד מחבריו אתמול. זהבי מרוויח כ-35 אלף שקלים בבית"ר, לא כולל מענקים שמגדילים באופן משמעותי את שכרו. הפועל תל אביב כבר הביעה עניין אך לא מסוגלת לשלם את מלוא שכרו.

איינבינדר עצמו שבר שתיקה, הגיב לפרסומים לראשונה באמצעות האינסטגרם ואישר את הפרסום של ספורט1 לפיו הוא יישאר בארץ: "בשבועות האחרונים שמי מוזכר בתקשורת לא מעט פעמים ואני בדרכי משתדל לשמור על כל הערכים עליהם גדלתי וחונכתי. זאת בהחלט תקופה מאתגרת, כזאת שתעשה אותי חזק יותר. בהצלחה לחברים בחמישי, אחזיק אצבעות מהבית. בתמונה: רגע מאושר אחרי שבירת שיא אירופי היסטורי קטן עבור המועדון". הפוסט זכה לתגובות מחבקות מחבריו לקבוצה, ביניהם עידן ורד, טל בן חיים, שלום אדרי, שי קונסטנטין ואחרים.

כפי שכבר פורסם כאן, ליוואי גרסיה (פצוע), חנן ממן (מורחק), זהבי ואיינבינדר לא ימריאו עם הקבוצה לאלבניה. שי קוסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני ואורן ביטון יפתחו בהגנה. לאור החיסורים, אופיר קריאף אמור לשחק לצד עלי מוחמד, עידן ורד, אלירן עטר ושלומי אזולאי. גם לירן רוטמן, שלום אדרי וגלאופילו האסלביינק מתחרים על מקום נוסף.

אלירן עטר | אריאל שלום

מחר תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המשחק בחמישי נגד טאוטה (17:30, שידור ישיר בספורט1) ומעט אחרי חצות היא תעלה על מטוס חזרה ארצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי