אלישע מפנטז על ז'אקיטה, בהפועל חיפה יעשו ניסיון נוסף לצרפו

מאמן הפועל חיפה מתעקש לצרף את קשר טונדלה הפורטוגלית, אך הצדדים לא מצליחים להגיע להסכמות והסיכויים נמוכים. במועדון מרוצים מהניצחון על סכנין, אך מודאגים מההגנה. תורג'מן: "מכוונים הכי גבוה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מרוצים מהניצחון 2:3 בדוחא על בני סכנין במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, אך גם מודאגים מהחלק האחורי שספג אתמול פעמיים והוציא כדור מהרשת גם במשחק הראשון נגד חדרה. "אי היציבות בעונה שעברה נבעה מכך שספגנו המון שערים", אמר שחקן בקבוצה לאחר המשחק. "יש פה סגל טוב וככל שנשפר את התיאום אנחנו נראה הרבה יותר טוב".

בקבוצה ממשיכים להתמקד בניסיונות להחתים קשר אחורי ובמקביל נעשה ניסיון להתיר את חוזהו של מיקי סירושטיין. המאמן אלישע לוי התייחס לנושא הרכש: "יש לנו שלושה זרים, אנחנו מחפשים את הרביעי ואם צריך נביא גם את החמישי. השלד שלנו טוב ואני מאמין שעד תחילת הליגה נצליח לחבר אותו. בכל משחק שעובר אנחנו נראים יותר טוב. בתנאים האלה ובחום הזה, הצלחנו לשחק כדורגל טוב נגד קבוצה מצוינת כמו בני סכנין. היה חשוב לא רק לשחק טוב אלא לנצח, לעבור שלם ולהתקדם בגביע הטוטו".

במועדון יעשו ניסיון אחרון להחתים את ז'ואאו ז'אקיטה, קשר נבחרת גיניאה ביסאו, אותו המאמן אלישע לוי מתעקש לצרף. הקשר בן ה-25 משחק בטונדלה מהליגה הבכירה בפורטוגל ואשתקד הבקיע שער אחד ב-16 הופעות, אך בשלב זה הצדדים לא מצליחים להגיע להסכמות לגביו והסיכויים שיגיע נראים נמוכים. לוי התייחס לקשר: "אנחנו על זה, אני מקווה שעד תחילת הליגה יהיה לנו את השחקן הזה או שחקן אחר אם נצטרך, אנחנו עובדים כל הזמן".

אלישע לוי | לילך וייס

לוי הוסיף: "זה היה הניצחון הראשון שלנו העונה ובסוף המשחק נאלצנו ללכת קצת אחורה, אבל שיחקנו כדורגל טוב מאוד בהרבה דקות, עם צירופים, תבניות התקפה ושערים יפים מאוד. אפשר היה לראות שיש להפועל חיפה שלד מאוד-מאוד חזק וטוב ועם השחקנים שיש לנו בחוץ והשחקנים שעוד יגיעו, אני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה טובה והיום ראינו סימנים לכך".

כובש השער הראשון אלון תורג'מן אמר: "לשחקן שחוזר מאירופה לוקח זמן לחזור לקצב ולדרך שלו. כבשתי שני שערים בשני המחזורים האחרונים של העונה שעברה. אני מרגיש טוב עכשיו עם אלישע, הגולים יגיעו, אני לא חושב על זה וזה לא מטריד אותי. כשאני נכנס לזון אני יודע לתת מספרים. שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, המפעל הזה מאוד חשוב להפועל חיפה".

תורג'מן התייחס למטרות של הפועל חיפה העונה: "אנחנו מכוונים הכי גבוה, יש לנו סגל מנוסה עם שחקנים ותיקים שיכולים להצעיד את המועדון קדימה ונעשה הכל בשביל להיות שם".

צפו בתגובות מדוחא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי