מכבי ת"א לא הגישה הצעה רשמית על קניקובסקי, שממתין להתפתחויות

קשר מכבי נתניה טען לאחר ה-1:3 ש"מכבי תל אביב זו אופציה", אולם גורמים המצויים בפרטים טוענים כי מחזיקת הגביע לא פנתה ליהלומים וכלל לא בטוח שתעשה זאת בעתיד. צפו בניצחון על מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד להפועל ירושלים במשחק הרשמי הראשון שלה העונה, מכבי נתניה גברה אתמול (ראשון) 1:3 במושבה על מכבי פתח תקווה במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו ושיפרה מעט את מצבה בבית ב' בגביע הטוטו. גורמים במועדון הביעו שביעות רצון מהתוצאה ובעיקר מהיכולת.

מי שעמד בסיום במוקד העניינים הוא גבי קניקובסקי, השחקן הבולט של היהלומים בעונה שעברה, שעתידו אינו ברור. הקשר מחזיק בחוזה לעונה הקרובה במכבי נתניה, אולם הביע לא אחת את רצונו לשחק באירופה. בנתניה טוענים כי בשלב זה טרם התקבלו הצעות רשמיות עבורו.

אמש, בריאיון שהעניק קניקובסקי, הוא ניסה לשפוך אור על עתידו ואמר: "אני עדיין בתחושת אי ודאות ומקווה שזה יסתיים בקרוב. לא קיבלתי את ההצעות שרציתי. אני רוצה להתקדם מקצועית, אם זה בארץ או בחו"ל. ברור שמכבי ת"א זו אופציה, אבל יש הנהלה, כסף – זה לא תלוי רק בשחקן".

גורמים המצויים בפרטים טענו כי מכבי תל אביב לא הגישה למכבי נתניה הצעה רשמית עבור הקשר וכלל לא בטוח שהיא תגיש הצעה כזו בעתיד. יחד עם זאת, ככל שמועד סיום חלון ההעברות יתקרב ומחזיקת הגביע לא תצליח לצרף קשר התקפי, עשויים הדברים להשתנות.

גבי קניקובסקי וריימונד אטוולד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי