תלויה בעצמה: 1:2 להפועל תל אביב על מכבי נתניה

האדומים יעפילו לחצי הגמר אם ינצחו ביום ראשון את הפועל ירושלים. רז שלמה (15) כבש שער עצמי נגד הקבוצה ממנה הוא מושאל, אבובקאר דומביה (40) השווה ואופק ביטון (80) הכריע שלוש דקות לאחר שעלה מהספסל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח ביום ראשון את הפועל ירושלים, בידיעה שניצחון יעלה אותה לחצי גמר גביע הטוטו. הערב (רביעי) האדומים ניצחו 1:2 את מכבי נתניה במשחק חוץ והמשמעות היא שהם תלויים בעצמם, לקראת המשחק שיארחו בתחילת השבוע הבא באצטדיון בלומפילד נגד העולה החדשה שהערב סיימה ב-0:0 מול מכבי פתח תקווה ואמנם כבר אינה מושלמת, אבל טרם ספגה העונה.

האדומים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון מוצדק כאשר רז שלמה, המושאל מהקבוצה של קלינגר לנתניה, דחק שער עצמי מוזר (15). מיד לאחר מכן המארחת התעוררה, וחן עזרא ניצל חור בהגנת הפועל תל אביב כדי להכניס כדור לאבובקאר דומביה בתוך הרחבה, וזה השווה עבור המארחת (40).

במחצית השנייה ערכו שני המאמנים מספר חילופים, כאשר אופק ביטון שנכנס כמחליף אצל קלינגר, גמל למאמנו עם שער הניצחון. התקפה מתפרצת נאה של האורחת הסתיימה במסירה של שלומי אזולאי החלוץ לביטון, שגלגל את השני של האורחת, ושלח אותה לקרב מכריע מול הפועל ירושלים במחזור הנעילה של שלב הבתים.

רז שלמה | ברני ארדוב

הרכבים

מכבי נתניה: רז כרמי, עידו וייר, אלמוג כהן, רז שלמה, רותם קלר, נפתלי בלאי (עמרי גנדלמן, 65), בוריס אנו, יובל שדה (אביב אברהם, 71), אבובקאר דומביה (איגור זלטאנוביץ', 65), חן עזרא (גבי קניקובסקי, 65), יניב מזרחי (איהאב אבו אלשיך, 65).

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי (דן איינבינדר, 57), מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אליאס, יואב הופמייסטר (אופק ביטון, 77), שלומי אזולאי הקשר (עידן ורד, 57), אושר דוידה (פארליי רוסה, 46), שלומי אזולאי החלוץ, לוסיו (בן ביטון, 57).

מהלך המשחק

דקה 6: איום ראשון למארחת. בלאי נגח לכיוון השער, אך שטקוס לא התקשה ועצר.

דקה 7: הגבהה נהדרת של אזוגי לרחבה מצאה את שלומי אזולאי החלוץ שנגח לפינה הרחוקה אך הכדור פגע בקורה.

דקה 15: 0:1 להפועל תל אביב! דווקא נגד האקסית, רז שלמה מעד לאחר מצב נייח ודחק את הכדור לרשת של כרמי.

לוסיו חוגג | ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | ברני ארדוב

דקה 35: כדור רוחב נהדר של דומביה חלף על פני כל השחקנים ברחבה והגיע לעזרא בפינה הרחוקה, אך הוא היה בזווית קשה ובעט לקורה החיצונית.

דקה 36: מזרחי נגח לחיבורים אחרי כדור קרן, אך הנגיחה לא הייתה מספיק עוצמתית ושטקוס תפס את הכדור.

דקה 40: מכבי נתניה משווה ל-1:1! עזרא עמד על סף הרחבה והעביר את הכדור לדומביה שנותר פנוי בימינו, הקשר בעט בעוצמה והותיר את שטקוס ללא סיכוי.

אבובקאר דומביה חוגג | ברני ארדוב

דקה 54: מזרחי איתגר פעם נוספת את שטקוס עם נגיחה מתוך הרחבה, אך הליטאי התעופף והדף את הכדור לקרן.

דקה 80: הפועל תל אביב עולה ל-1:2: התקפה מתפרצת יפה של הפועל תל אביב הסתיימה במסירה אחורנית של שלומי אזולאי לאופק ביטון, שהכניע מתוך הרחבה את רז כרמלי והשיב את היתרון לאדומים.

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב
גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי