ניר קלינגר לקראת מכבי חיפה: "יש משהו פשוט בחיים האלה?"

הפועל ת"א עלתה לחצי גמר גביע הטוטו אחרי 1:2 על הפועל ירושלים, המאמן: "הם קבוצה מצוינת, אבל אנחנו יודעים איך להתכונן". ורד על ההחמצה: "מי שלא עושה לא טועה". אריה: "מה ציפיתם? לא היינו בליגת העל 21 שנה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפגוש את מכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו בשבוע הבא. האדומים ניצחו הערב (ראשון) 1:2 את הפועל ירושלים, הבטיחו את ראשות בית ב' ונמצאים מרחק שני ניצחונות מתואר ראשון מאז 2012.

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום המשחק: "מרוצה מהשורה התחתונה, בשביל זה אנחנו עובדים, אבל מרוצה גם מהמשחק. למעט ריפיון במחצית הראשונה, היה לנו משחק טוב. גם החילופים וגם בהרכב – ראיתי שיפור גדול, וזה מעודד. יכולנו לכבוש יותר, אבל אני מייחס את זה לתחילת עונה. ליצור מצבים זה חשוב, וזה אומר שאנחנו קבוצה התקפית, השיפור בחדות יגיע ככל שהמחזורים יתקדמו. הייתה גם רוח טובה, אנשים נתנו את עצמם, זה גביע הטוטו וראינו שזה היה חשוב לשחקנים".

על חצי הגמר: "מכבי חיפה? יש משהו פשוט בחיים האלה? אתגר זה טוב, זה מרים את הרמה. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, עם סגל מושלם כמעט, אבל אנחנו יודעים איך להתכונן. נקווה להכנה טובה ולהתאוששות, ונרצה לעלות לגמר".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

עידן ורד הוסיף: "כבר התרגלתי לראות את עצמי באדום. מכבי חיפה? לא משנה מי היריבה שלנו, אנחנו קבוצה הישגית שרוצה תמיד לנצח, כל יריבה". על ההחמצה שלו, אחרי שהיה מול שוער וניסה לעשות סלאלום שנעצר: "זה עדיין אצלי בראש. אבל זה חלק מהמשחק, מי שלא עושה לא טועה".

בצד המפסיד, מאמן הפועל ירושלים זיו אריה סיכם: "מה ציפיתם, שלא נספוג ולא נפסיד? לא היינו בליגת העל 21 שנה. ידענו שגביע הטוטו זה הזדמנות להרגיש את ליגת העל. רצינו, אבל הפסדנו לקבוצה טובה. הייתה לנו התוצאה שרצינו, קיבלנו גול טיפה רך, לא הצלחנו, אבל נלמד ונמשיך. השחקנים טועמים את הרמה ומראים שהם יכולים להתמודד".

זיו אריה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי