קפיצת ה"סופרמן" לרוחק שהסתיימה בפציעה: "צלל כמו ניימאר"

קרי מקלאוד השתתף באליפות העולם באתלטיקה בגמר הקפיצה לרוחק, החליק ויצר את אחד הרגעים המדוברים בתחרות: "הוא המציא ספורט חדש, יכול לצפות בזה כל היום". הג'מייקני נפצע וסיים רק במקום הרביעי. צפו בקפיצה הביזארית

(גודל טקסט)

אליפות העולם באתלטיקה סיפקה כבר כמה רגעים ביזאריים עם תאונת הקלנועית של ליילס שדחתה את מקצה חצי גמר הריצה ל-200 מטרים, ועם מספר שיאים שהספיקו להישבר בתחרות.

מה שהפך לרגע הויראלי והמדובר ביותר ביממה האחרונה מהאליפות שנערכת בהונגריה, הוא גמר הקפיצה לרוחק, שם קרי מקלאוד הג'מייקני סיפק את האחת הקפיצות המוזרות והכואבות שהיו בתחרות עד היום.

קרי מקלאוד קפיצה לרוחק
נחיתה קשה. מקלאוד | אימג'בנק GettyImages

מקלאוד, אשר מתחרה במהלך הקריירה גם בקפיצה משולשת, היה אחד המועמדים הבכירים למדלייה בתחילת התחרות, אך קפיצה אחת שינתה לו את התוכניות. במהלך הריצה שלו אל עבר הקרש המגדיר את הקו שממנו אי אפשר לחצות עם הרגל את הריצה לקפיצה, הג'מייקני החליק, במה שגרם לכל הגוף שלו לרחף קדימה עם פניו וידיו אל עבר החול.

ההחלקה של מקלאוד גרמה לו לתנועת "סופרמן" בעודו מרחף אל עבר החול, אך הרגע הביזארי והמשעשע הסתבר ככואב במיוחד כשהקופץ לרוחק נפצע בקרסולו, מה שמנע ממנו להשיג את אחת המדליות ולסיים במקום הרביעי.

הקפיצה של מקלאוד בתחרות

הרגע של מקלאוד, שצחק בסוף הערב על המקרה והתאכזב שההחלקה מנעה ממנו להמשיך כמו שצריך להתחרות, הפך לאחד הסרטונים הויראלים ברשתות החברתיות, כשגולשים רבים כינו את קפיצת "הסופרמן" שלו כ"רגע הטוב ביותר באליפות העולם".

התגובות לקפיצה לא איחרו להגיע עם מחמאות למקלאוד: "הוא המציא ספורט חדש, אני יכול לצפות בזה כל היום", והשוואות לספורטאים אחרים: "אני מקווה שיבחנו את זה במערכת הVAR, כי זאת צלילה ברורה של ניימאר ברחבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי