נמרוד משיח: "זה היה מסע מדהים, הפרישה – לא פקטור של גיל"

הגולש סיכם ברדיו 103FM את הקריירה ואת ההחלטה לפרוש: "באיזשהו שלב צריך להסתכל מלמעלה ולקבל החלטות גם מהרגש וגם מהראש. אני לא נפרד מהים, אני נהיה בן אדם לא נעים אם אני לא בים"

(גודל טקסט)

כחמש שנים לאחר שפרש מפעילות תחרותית ושנה וחצי אחרי שהודיע על קאמבק מקצועי שמטרתו הייתה להגשים את חלומו הגדול – לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז 2024, הודיע היום (שני) נמרוד משיח (35), פחות משנה לפני המשחקים האולימפיים, על החלטתו לוותר על החלום הגדול שלו ולפרוש.

משיח, סגן אלוף העולם ופעמיים מדליסט הארד, הגולש הישראלי היחיד שעמד על הפודיום שלוש פעמים ברציפות באליפויות העולם, התארח בתכנית הרדיו של 103FM ואמר: "זה לא היה פקטור של גיל. צריך באיזשהו שלב להסתכל מלמעלה ולקבל החלטות גם מהרגש וגם מהראש. זה היה מסע מדהים. הייתי 4 שנים מחוץ לזירה האולימפית, התחלתי להיות מאמן מנטלי ואז פתאום הגלשן הזה הגיע וסחרר אותי לגמרי, בקטע טוב. הגלשן החדש מאוד התאים לי, אבל עדיין, תחשוב שאני צריך ללמוד אותו, זה קצב אחר. זה פשוט כאילו פתאום אותם ערכים לכאורה אבל ברזולוציות שונות. הייתה לי בעיה גדולה להוסיף מסה. אני לא נפרד מהים, אני נהיה בן אדם לא נעים אם אני לא בים.

"אני במהות שלי כבר חמש שנים, גם כשעשיתי את הקאמבק הזה, מבחינתי זה היה מחקר מאוד איכותי על עולם הפרפורמנס. זה העולם שריתק אותי, זה מגיע מנקודה אישית. אני יודע איך זה להיות בטופ, להפסיד את החלום, וזה העולם שאני הכי אהבתי ונפצעתי ממנו, בגלל זה אני גם מאוד טוב בו".

נמרוד משיח
קריירה גדולה. נמרוד משיח | ברני ארדוב

עוד טען כי "גדולה של מאמן בעיניי זה קודם כל לעשות את הניתוח של מי עומד מולי ומה באמת הנקודה שתעזור לו לפרוץ, אצל כל גולש היא שונה. יש גישות שונות לכל מאמן, יש מאמן שמאוד מאמין בלגעת בכל אחד באופן אישי, ויש גישות אחרות לגמרי שאומרות 'יש פה נבחרת, קבוצה, הסטנדרט הוא X ותנסו לעמוד'. ויש פה שאלה גדולה, כי הרבה פעמים כשרונות גדולים, שלא מסוגלים להכיל את האווירה הקשוחה של נבחרת פשוט מתמסמסים. יש פה גישות שונות, גם דור מאמנים שמתחלף, היום זה כבר נהיה מאוד שונה. הביאו את עולם הפסיכולוגיה פנימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי