אחרי שהבטיח את אליפות העולם: ורשטאפן ניצח בגרנד פרי קטאר

play
מקס ורשטאפן, נהג פורמולה 1 מקבוצת רד בול | רויטרס
ארטיום דולגופיאט עם מדליית זהב, אליפות העולם בהתעמלות 00:23

ההולנדי שייט לניצחון ה-14 העונה, פיאסטרי ונוריס השלימו את הפודיום במירוץ חלומי למקלארן. המילטון התנגש בחברו לקבוצה, פרש ולקח אחריות: "100% אשמתי"

(גודל טקסט)

סוף השבוע הנהדר של מקס ורשטאפן נמשך. ההולנדי שהבטיח אתמול את זכייתו השלישית ברציפות באליפות העולם בפורמולה 1 ניצח היום (ראשון) בגרנד פרי קטאר. ורשטאפן הבטיח את זינוקו מהמקום הראשון כבר במקצה הדירוג, ולמרות שראה את הרוקי ממקלארן אוסקר פיאסטרי מנצח בשבת הספרינט, הפעם הוא שייט לכל אורך המירוץ בדרך לניצחונו ה-14 העונה.

פיאסטרי השלים סוף שבוע חלומי סיים במקום השני, וחברו למקלארן לנדו נוריס הגיע למקום השלישי עם עוד הצלחה גדולה של מקלארן. הדרמה בקטאר החלה עוד לפני המירוץ כאשר קרלוס סאינס נאלץ לפרוש עקב תקלה במכוניתו, ונמשך בהקפה הראשונה עם תקרית בקבוצת מרצדס. לואיס המילטון התנגש בחברו לקבוצה ג'ורג' ראסל ונאלץ לפרוש, ולאחר המירוץ התייחס לאירוע: "צפיתי בהילוך החוזר וזה היה 100% באשמתי. אני לוקח על כך אחריות מלאה ומתנצל בפני הקבוצה וג'ורג'". למרות התאונה, ראסל הצליח לסיים במקום הרביעי.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1
השליט של הסבב. מקס ורשטאפן | רויטרס

דירוג הנהגים

1. מקס ורשטאפן (רד בול) – 433 נקודות 2. סרחיו פרס (רד בול) – 224 3. לואיס המילטון (מרצדס) – 194 4. פרננדו אלונסו (אסטון מרטין) – 183 5. קרלוס סאינס (פרארי) – 153

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי