גילי שריר: "המדינה, החיילים, החטופים והנרצחים היו איתי בכל שנייה"

הג'ודאית הקדישה את מדליית הכסף באליפות אירופה: "נתנו לי המון כוח". שני הרשקו: "גאה שהצלחנו להניף את דגל ישראל"

(גודל טקסט)

גילי שריר העניקה הערב (שבת) רגע של אושר לספורט הישראלי עם מדליית כסף באליפות אירופה בג'ודו המתקיימת במונפלייה, צרפת. הג'ודאית בת ה-23 השיגה ארד באליפות היבשתית בשנה שעברה והפעם שיפרה את ההישג עם הגעה לגמר, בו כמעט זכתה בזהב.

"הגעתי לתחרות הזאת נחושה לעמוד על הפודיום", אמרה שריר לאחר טקס הענקת המדליות. "היה לי כל כך חשוב להביא מעט שמחה למדינה שאני כל כך אוהבת, דווקא במציאות הזאת. המדינה, החיילים, החטופים והנרצחים היו איתי בכל שנייה בתחרות. הם נתנו לי המון כוח ומוטיבציה ואני מקדישה להם את המדליה".

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים של ישראל: "היה לנו חשוב מאוד להניף את דגל ישראל בימים הללו ואני גאה שהצלחנו לעשות את זה. אני מאוד גאה בגילי על הזכייה במדליית הכסף, בזכות אופי, נחישות ועבודה בלתי פוסקת. אלה ימים בהם יש לכל הישג משמעות עמוקה יותר. אנחנו אוהבים את המדינה שלנו".

גילי שריר ג'ודאית ישראלית עם מדליית הכסף באליפות אירופה לצד מאמנה שני הרשקו
גילי שריר ג'ודאית ישראלית עם מדליית הכסף באליפות אירופה לצד מאמנה שני הרשקו | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו: "גילי שריר העניקה מעט אור בימים כל כך קשים של המדינה. אני גאה בה וגאה בצוות בראשות שני הרשקו על המאמצים האדירים להניף את הדגל שלנו בימים כל כך קשים. מגיעות תודות לצרפתים ולאיגוד האירופי והעולמי על הדאגה העמוקה, האירוח שלנו ולכל הגורמים השונים בישראל שעשו מאמצים גדולים כדי שנוכל לייצג את המדינה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי