שוב מול אותה יריבה: גילי שריר פספסה מדליית ארד בטשקנט

play
גילי שריר ג'ודאית ישראלית (משמאל) מול אנדרייה לסקי הסלובנית | GettyImages, SYLVAIN THOMAS/AFP
מירוץ האליפות תלוי במכבי חיפה יותר מאשר במכבי תל אביב? 13:50

הישראלית (עד 63 ק"ג) ניצחה בבית הניחומים והתמודדה על הארד, אבל נתקלה בלסקי הסלובנית שעלתה מולה למאזן 0:4 וגם הדיחה לפני כן את ענבל שמש. שגיא מוקי הפסיד בבית הניחומים

(גודל טקסט)

אחרי מדליית הכסף של ברוך שמאילוב בגרנד סלאם טשקנט, גם ביום השני של התחרות באוזבקיסטן הייתה למשלחת הג'ודו הישראלית אפשרות למדליה, אבל גילי שריר הפסידה היום (שבת) בקרב על הארד בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג. יתר הישראלים הודחו בקרבות הבוקר.

עד 63 ק"ג

גילי שריר ניצחה שני קרבות בזכות עונשים של היריבות שלה ואז הפסידה באותה צורה ליפנית נאמי נאבקורה ברבע הגמר. בבית הניחומים ניצחה באיפון את הקרואטית איבה אוברן אחרי ווזארי בכל צד ועלתה להתמודדות על המדליה מול הסלובנית אנדרייה לסקי, לה הפסידה בגמר אליפות אירופה לפני כארבעה חודשים וגם בגרנד סלאם קאזאן וגרנד סלאם תל אביב 2021. גם הפעם לסקי הייתה עם ידה על העליונה בזכות ווזארי כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום הקרב.

ענבל שמש הגיעה גם היא לרבע הגמר אחרי שני ניצחונות, אבל שם הפסידה באיפון לאותה לסקי שמחכה לשריר. בבית הניחומים הפסידה שמש בווזארי לדנה פול מגרמניה.

גילי שריר ג'ודאית ישראלית (מימין) מול אנדרייה לסקי הסלובנית
גילי שריר ג'ודאית ישראלית (מימין) מול אנדרייה לסקי הסלובנית | אימג'בנק GettyImages, SYLVAIN THOMAS/AFP

עד 70 ק"ג

עדלינה נוביצקי בת ה-20 הפסידה בקרב הראשון שלה לגולנוזה מטניאזובה מאוזבקיסטן.

עד 73 ק"ג

טוהר בוטבול הודח גם הוא בקרב הראשון כשהפסיד באיפון לרוסי דניל לברנטייב.

עד 81 ק"ג

שגיא מוקי הרשים עם איפון מול המצרי עבדלרחמן עבדלגאני וניצח באיפון גם את אדריאן סולקה הרומני, אבל ברבע הגמר נכנע לאיפון של שמיל בורצאשווילי המייצג את אוסטריה ובבית הניחומים הפסיד בווזארי ליריב מקזחסטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי