שערורייה נוספת בפורמולה 1: נשיא ה-FIA נחקר בחשד להתערבות במרוץ

play
מוחמד בן סוליים נשיא FIA | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3 07:16

ב-BBC חשפו כי מוחמד בן סוליים יעלה לוועדת האתיקה של ההתאחדות אחרי שביקש מסגן הנשיא לבטל ענישה לאלונסו בערב הסעודית בשנה שעברה

(גודל טקסט)

הקיץ הסוער בפורמולה 1 התחיל עם המעבר שיתרחש בעונה הבאה עם עזיבתו של לואיס המילטון ממרצדס לפרארי, המשיך עם החקירה נגד כריסטיאן הורנר בגין "התנהגות בלתי הולמת" כלפי עובדים בקבוצת "רד בול", והערב (שני) המגמה השערורייתית המשיכה עם חשיפה דרמטית של ה-"BBC" האנגלי על חקירה נגד נשיא ה-FIA על התערבות, לכאורה, באחד המרוצים בעונה שעברה.

מוחמד בן סוליים האמירתי, מתפקד כנשיא הגוף המנהל את הספורט המוטורי, ועל פי הדיווח באנגליה, קצין המשמעת של ה-FIA קרא לחקור את בן סוליים ולהעלות אותו לוועדת האתיקה של ההתאחדות. לפי הטענות, בן סוליים טילפן לסגן נשיא ה-FIA וביקש ממנו לבטל את העונש לו זכה פרננדו אלונסו, נהגה של קבוצת "אסטון מרטין" שבמרוץ בערב הסעודית ב-2023, נענש ב-10 שניות על עבודה במכוניתו.

מוחמד בן סוליים נשיא FIA לצד פרננסו אלונסו נהג פורמולה 1
סייע לנהג הספרדי בערב הסעודית? בן סוליים ואלונסו | אימג'בנק GettyImages

לפי הדו"ח, העונש הראשוני של אלונסו הוריד אותו מהמקום השלישי, ולאחר שב-FIA חזרו בהם מההחלטה לפי הוראתו של בן סוליים, הספרדי שב לפודיום. ועדת האתיקה צפויה להודיע על פרסום הדו"ח המלא בעוד כשישה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי