אחות של ניימאר תקפה את אוהדי פ.ס.ז': "לא תזכו בכלום, בני ז***ת"

רפאלה סנטוס
רפאלה סנטוס | אינסטגרם

רפאלה סנטוס לא נשארה אדישה לקללות ולשלטים שספג אחיה במהלך משחק הפתיחה של האלופה נגד נים. "אתם ערימה של אנשים מגעילים וחסרי כבוד" כתבה לאוהדים בציוץ שהפך ויראלי תוך שעות

(גודל טקסט)
ביציעי אצטדיון הנסיכים של פריז סן ז'רמן ניתן היה לשמוע אתמול קללות רבות לכיוונו של ניימאר, מצידם של האוהדים המקומיים במשחק הפתיחה נגד נים. הקהל הזועם על פעולותיו של הברזילאי אשר רוצה לעזוב הפנה שלטים רבים לכוכב (ניימאר, עוף מפה), וחלקם אף לעגו לפרשת האונס של ניימאר (לקבל מכות מכ**ה לא קורה רק ברמונטדה, זוכר?). רפאלה סנטוס, אחותו המפורסמת, לא נשארה חייבת, ובחשבון הטוויטר שלה צייצה "אתם ערימה של אנשים מגעילים וחסרי כבוד. הייתם מתים שאחי עדיין יהיה חלק מהקבוצה שלכם. לא תזכו בכלום בלעדיו, בני ז***ת".


הציוץ עצמו נמחק מהרשת החברתית מספר שעות אחר כך, וחשבונה הושהה. אך למרות הפעולות שנעשו, אלפי אנשים שיתפו את המסר ברשת הטוויטר והסאגה הגדולה של הקיץ הפכה לסוערת עוד יותר. דמותו של ניימאר בצרפת הפכה לשנואה ביותר במהלך חודשי הפגרה. מספר אוהדים שהתראיינו לעיתון "לה פריזיאן" הגדירו את הקיצוני כ"השחקן הכי גרוע בהיסטוריה של פ.ס.ז'".


רפאלה עצמה משחקת תפקיד מרכזי בחייו של ניימאר, שלא מפספס אף פעם את חגיגות יום ההולדת המפורסמות שלה. תומאס טוכל, מאמנו בעיר האורות תמך בשחקנו: "האם אני מבין את הקריאות של האוהדים? כן ולא. הרגשות שלהם אמיתיים ורציניים, אבל הוא עדיין שחקן שלנו. הוא עדיין שלי. אני תמיד יגן על שחקניי, לא משנה איפה.


אני מבין שלא כולם אהבו את מה שהוא אמר או עשה, אבל עלינו לקבוע רמה מסוימת של התבטאות". נראה שניימאר כבר לא ישוב ללבוש את מדיה של אלופת צרפת, והחזרה לברצלונה נראת קרובה מתמיד. נצטרף לחכות עד לרגעיו האחרונים של הקיץ כדי להבין לאיזה כיוון יפנה.








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי