על מה דיברו מסי וסוארס ברכב??

ליאו מסי, לואיס סוארס
ליאו מסי, לואיס סוארס | PAU BARRENA/AFP/Getty Images

ראקוטן TV, חברת הסטרימינג מברצלונה, שחררה טעימה מסרט דוקומנטרי נדיר על אלופת ספרד שייקרא "יום המשחק", וכותרת הטיזר היא זו לפניכם. אנחנו כבר לא יכולים לחכות ל-29 בנובמבר, תאריך יציאתו לאקרנים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

איצטדיון בלומפילד ואוהדי הכדורגל הישראלים לא ישכחו את חגיגת הכדורגל החלומית מליל אמש (שני) כאשר נבחרת ארגנטינה ואורוגוואי נפגשו במסגרת משחק ידידות בתל אביב וסיפקו תצוגה משובחת שהיה בה הכל. שערים של לואיס סוארס ואדינסון קבאני לטובת אורוגוואי ומצד שני סרחיו אגוארו וליאו מסי כבשו לטובת ארגנטינה, משחק אדיר ובעיקר המון אמוציות. מיד בתום המשחק הפרעוש וחברו הטוב עלו על טיסת בזק מיוחדת שארגנה להם ברצלונה ונפרדו מהחוויה בישראל ומאלפי האוהדים שציפו לראותם בכיליון עיניים.


רגע אחרי ששיחקו "אויבים ליום אחד" וכבר כעת נמצאים בדרך חזרה לשגרה בבארסה, ראקוטן TV, חברת סטרימינג מברצלונה, שחררה טעימה מסרט דוקומנטרי על המועדון הענק שיקרא 'יום המשחק' ויצא לאקרנים בספרד ב-29 בנובמבר. כותרת הטיזר שיצא לאור היא: "על מה דיברו מסי וסוארס ברכב?". אז על מה הם דיברו אתם חושבים? על מתי הם הלכו לישון! מסי נוהג ברכב ואומר לסוארס ששותה מאטה: "הלכנו לישון רק ב-23:00 בלילה…" חברו הטוב משתף אותו שהוא גם הלך לישון מאוחר למרות שהיה מאד עייף כי בנחה (בנימין) הבן שלו רצה לשחק בלי סוף! בזמן שהם מפטפטים אוהדים עוצרים את השניים ומבקשים חתימות וכמובן שהם נענים לבקשה.


הסרט יביא הצצה בלעדית של הקבוצה הענקית ולראשונה המצלמות יתעדו את השחקנים הכי מפורסמים בעולם, מסי, סוארס, פיקה, סרג'י רוברטו, טר שטגן ועוד ברגעים הכי אינטימיים. נראה את השמחות שלהם, האכזבות, על המגרש וגם מחוצה לו! כולל קטעים בבתים של השחקנים עם הנשים ואפילו שאקירה וילדיו של פיקה ושאר הכוכבים הענקיים יופיעו בסרט הדוקו שצפוי להיות שובר קופות. "אנחנו צריכים לנצח תמיד" כך אומר בדרמטיות ארנסטו ואלוורדה, מאמנה של בארסה בטריילר המלא של הסרט. עוד עשרה ימים הוא יוצא ונחכה לקבל הצצה לחיים האמיתיים של הכוכבים הענקיים.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felicitaciones chaval! Me alegro mucho por vos, más que merecida! Ahora a por la próxima! @leomessi

A post shared by Luis Suarez (@luissuarez9) on



 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי