רגע לפני הקלאסיקו: המתנה המטורפת שקיבלו שחקני ריאל

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | Alex Caparros / Stringer

לקראת המשחק המסקרן בקאמפ נואו מול ברצלונה ורגע לפני חג המולד, כוכבי הבלאנקוס התחדשו ברכבי אאודי נוצצים לפי בחירתם האישית. מי לקח את המכונית היקרה ביותר?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תוכל לעלות הערב (רביעי ב-21:00) לפסגת הטבלה הספרדית אם תנצח את היריבה המרה ריאל מדריד בקלאיסקו הראשון של העונה. מחוץ לכר הדשא, חניכיו של זינדין זידאן יכולים לחייך מאוזן לאוזן כי רגע לפני המפגש המסקרן וקצת פחות משבוע לפני חג המולד, השחקנים קיבלו מתנה סופר שווה מהספונסרים שלהם באאודי. רכבים חדשים ונוצצים מבית היוצר הגרמני המפואר, כל אחד לפי בחירתו האישית!

באאודי נתנו לשחקני הבלאנקוס את האפשרות לבחור איזה דגם כל אחד מעדיף ובאיזה צבע כמובן- יש יותר VIP מזה? מי שבחר את הרכב הכי יקר הוא באופן לא מפתיע הקפטן, סרחיו ראמוס, שהתחדש באאודי A8 כחולה השווה בסך הכל 86 אלף אירו! בניגוד אליו, המאמן הצרפתי הסתפק בדגם הכי זול של החברה, וינהג הביתה באאודי RS3 השווה 57 אלף אירו, בצבע שחור. כמו זידאן גם בנזמה וגם השוער טיבו קורטואה בחרו באותו הרכב.

בנוסף, נראה כי הצעצוע החדש של אדן הזאר השכיח ממנו את כל הדאגות בנוגע לפציעה שלו כשקיבל את האאודי הכי נמכרת: אאודי Q750 בשווי 74 אלף אירו. מרבית השחקנים בחרו גם הם ברכב בו בחר הבלגי, אך כולם, כמו גם שחקני היריבה, יגיעו הערב למשחק באוטובוסים של הקבוצה… אחלה מתנה לכבוד חג המולד!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי