לא מזניח את הספורט: אחותו של רונאלדו חשפה תמונה מחדר הכושר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס אמנם לא יוצא מביתו בפורטוגל בעקבות התפרצות הקורונה, אבל זה ממש לא מפריע לו לשמור על כושר יחד עם כל המשפחה. קטיה דאגה להשוויץ בקוביות של אחיה בפני עוקביה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

את זה שכריסטיאנו רונאלדו מעביר את הבידוד בביתו באי מדיירה בפורטוגל, כולנו כבר יודעים. ראינו אותו משתזף במרפסת, הפפארצי ליד ביתו אפילו תיעדו את זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס יוצאת למסע קניות וגם זכינו לראות כיצד CR7 מלמד את ילדיו לשטוף ידיים בימים קשים בהם העולם נלחם בנגיף הקורונה. היום ראינו שהוא גם מתמיד לשמור על כושר.

הדיווחים באשר לסיבה שרונאלדו נמצא בפורטוגל סותרים, באיטליה טוענים שהוא ניסה לשוב עם מטוס פרטי ונתקבל בסירוב של הרשויות ואילו ישנן ידיעות על כך שהוא מלכתחילה בחר להישאר בביתו ולשהות לצד אמו שהתאוששה משבץ, אבל כך או אחרת הוא מקפיד ליישם את תוכנית האימונים שקיבל ממאמני הכושר שלו ביובנטוס.

איך אנחנו יודעים שהוא מקפיד לשמור על שגרה ספורטיבית? אין הסבר אחר לגופו החטוב שהציג בתמונה שצולמה אמש והעלתה לחשבון האינסטגרם קטיה אביירו, אחותו של הפנומן – תמונה משפחתית היישר מחדר הכושר הפרטי שלו. אם בכל זאת ישוב הסדר בעולם על כנו והכדורגל יחזור, תהיו בטוחים שכריסטיאנו רונאלדו, שכבש העונה 25 שערים בכל המסגרות, יהיה בכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי