מאור קנדיל על בני גנץ: "אצל איביץ' הוא לא היה בסגל"

מאור קנדיל
מאור קנדיל | אריאל שלום

יו"ר "כחול לבן" שהתפרקה ניסה להסביר לעוקביו ברשתות החברתיות את הסיבות לאיחוד עם בנימין נתניהו, מגן מכבי תל אביב לא נשאר חייב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יממה סוערת מאוד עברה אתמול (חמישי) על הפוליטיקה הישראלית. בני גנץ הדהים את כולם כשבחר ללכת עם בנימין נתניהו ונבחר ליו"ר הכנסת במקום יולי אדלשטיין, במה שצפוי להוביל לממשלת אחדות בשיתוף יושבי ראש "כחול לבן" (שהתפרקה מאז) ו"הליכוד".

גנץ ניסה היום (שישי) להסביר לבוחריו ולאזרחי ישראל את הסיבות לכך שהחליט להצטרף לממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו, על אף התנגדותו הנחרצת למהלך בשנה האחרונה, ובין השאר פרסם את הדבר ברשתות החברתיות. אחד המגיבים היה מגן מכבי תל אביב, מאור קנדיל, שהגיב בקצרה להודעתו של גנץ "אופי חלש".

שעה קלה לאחר מכן, כשנשאל קנדיל מה היה עושה מאמנו במכבי תל אביב ולדימיר איביץ' לגנץ, הוא לא היסס וכתב: "לא ב-18", כשהכוונה היא שכלל לא היה זוכה להיכלל בסגל. רק נזכיר שקנדיל מצייץ באופן קבוע על נושאים פוליטיים ולאחרונה אף הגיב לאחד הציוצים של נתניהו כשכתב "מלך". קנדיל גם היה אחד מהשחקנים שתוייגו על ידי איתי שכטר בפוסט שהבעיר את עולם הספורט וזכה גם להתייחסות מצדם של פוליטיקאים, לאחר שבסטורי של החלוץ פורסם שלט חוצות עם הכיתוב "ממשלה עם הרשימה המשותפת – אסון לישראל".



איביץ'. היה מרכיב את גנץ בסגל אחרי שבחר ללכת עם נתניהו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי